۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
کد خبر: 648091

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان مسئول ناکارآمدی‌های دولت و شورای شهر هستند، گفت: هر زمان که اصلاح‌طلبان به شورای شهر و شهرداری آمدند، حتی یک خیابان هم آسفالت نکردند.

دولت انگیزه کار ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی حسینی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی ناکارآمدی‌های دولت باشند، گفت: اصلاح‌طلبان حامیان اصلی دولت بودند و هر چقدر بگویند که دولت از ما نیست و عملکردش را مورد انتقاد قرار دهند، نمی‌توانند از زیر بار مسئولیت انتخاب این دولت فرار کنند.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که روحانی در هر دو دوره انتخابات خود با رأی و حمایت اصلاح‌طلبان رئیس جمهور شد و بر این اساس عملکرد دولت به طور مستقیم روی سرنوشت اصلاح‌طلبان تأثیر دارد چرا که مردم این دولت را حاصل تفکر اصلاح‌طلبی می‌دانند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه با انتقاد از عملکرد شورای شهر و شهرداری تهران، تصریح کرد: هر زمان که اصلاح‌طلبان به شورای شهر و شهرداری تهران آمدند، حتی یک خیابان هم آسفالت نکردند و ناکارآمدی در میان آنان مسبوق به سابقه است و بر این اساس اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی عملکرد دولت، شورای شهر و شهرداری تهران باشند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه دولت انگیزه، نشاط و تحرک لازم برای بهبود اوضاع کشور را ندارد، گفت: بازار امروز کشور کاملاً مؤید این است که دولت همه چیز را رها کرده است و سوال ما این است که آیا کنترل دام و گوشت در کشور خیلی سخت و امری نشدنی است؟!

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: معمولاً انگیزه رؤسای جمهور در دور دوم فعالیت خود تا حدی کاهش می‌یابد اما در این دوره از دولت این مسئله بسیار حاد شده و رئیس جمهور کشور را به کل رها کرده است.

نقوی حسینی گفت: در همه جای دنیا اگر دولتی توان حل مشکلات را نداشته باشند، آنقدر شهامت دارند که استعفا دهند اما در کشور ما چنین مسئله‌ای مرسوم نیست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.