دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: ۸ محور شفاف و روشن بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب حجت الاسلام رئیسی بیانگر این واقعیت مهم است که ادامه راه در دهه پنجم ذکر شده در بیانیه مرحله دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی با ساری و جاری شدن عدالت مقدور خواهد بود.

تحقق منویات رهبری در سیستم قضا با ساده زیستی وحذف تجملات میسرخواهد بود

 به گزارش قدس آنلاین، در پی انتصاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری، علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: 

بدینوسیله انتصاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض نموده و از اینکه ایشان مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و منحصر به فرد ترین حکم مسئولیت را از سوی معظم له دریافت کرده اند جای بسی مباهات بوده و مسئولیت ایشان را در این برهه از مسیر انقلاب سنگین‌تر مینماید.

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار در حکومت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. عدالت در ابعاد مختلف در این نهاد شکل گرفته و به منعصه ظهور می‌رسد.

اجرایی شدن قوانین در گرو اجرای آن در این سیستم بوده و به عنوان یکی از دستگاه‌های نظارتی در کشور عامل اصلی پیش گیری از جرایم و مقابله با مفاسد فراگیر است .

تحقق منویات رهبری در سیستم قضا با ساده زیستی و حذف تجملات میسر خواهد بود به نظر می‌رسد اگر رئیس جدید قوه قضاییه بر روی همان کرسی‌ها نشسته و ظواهر تجملات را ادامه دهد به تحقیق راه را بی راهه رفته و در اجرای عدالت دچار تساهل و تسامح مرسوم خواهد شد .

۸ محور شفاف و روشن بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب حجت الاسلام رئیسی بیانگر این واقعیت مهم است که ادامه راه در دهه پنجم ذکر شده در بیانیه مرحله دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی با ساری و جاری شدن عدالت مقدور خواهد بود.

تسریع فساد در لایه‌های مختلف به خصوص در بین مسئولین، قانون گریزی و بیبندوباری‌های اجتماعی و احصاء ثروتهای باد آورده ، طولانی بودن روند قضایی در رسیدگی بهپرونده‌ها برای احقاق حقوق مردم و به سزای عمل رساندن ظالمین از جمله مواردی است که بر پیکره نظام زخم‌هایی زده که التیام آنها فقط با پایش و نظارتی دقیق و مستمر امکان پذیر خواهد بود.

بر همین اساس جمعیت حامیان انقلاب اسلامی بر حسب راهبرد خود در تحقق  مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و در رصد موارد کوشا خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.