بالاخره پس از مخالفت مسئولان باشگاه سایپا به میزبانی تهران، سرپرست سازمان لیگ آب پاکی را روی دست‌شان ریخت.

تاریخ برگزاری دیدار فینال لیگ برتر والیبال مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر والیبال به ایستگاه پایانی رسیده است و دو تیم سایپا تهران و شهرداری ورامین برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد.

طبق اعلام سازمان لیگ والیبال قرار بود مسابقات نهایی به میزبانی تبریز برگزار و استارت رقابت‌ها از ۲۰ اسفند ماه سال جاری زده شود اما در فاصله چند روز تا تاریخ اعلام شده، منوچهر پورحسن (سرپرست سازمان لیگ) خبر از تغییر میزبانی تبریز داد و سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را به عنوان میزبان مرحله نهایی معرفی کرد که این خبر واکنش مسئولان سایپا را در پی داشت و به میزبانی تهران مخالفت کردند.

منوچهر پورحسن  درباره اعتراض تیم سایپا و اینکه گفته می‌شود آنها بلیت و هتل محل اقامت را تهیه کرده‌اند، گفت: هر تیمی که کارهایش را انجام داده ما خسارت تهیه بلیت و هتل را به آنها پرداخت خواهیم کرد اما هیچیک از تیم‌ها این کار را انجام نداده‌اند. روز ۱۵ و ۱۶ اسفندماه به تیم‌ها اعلام کردیم احتمال تغییر میزبان وجود دارد و ممکن است سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را به ما تحویل دهند، به همین دلیل برنامه ریزی نکنید و منتظر خبر ما باشید.

سرپرست سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه سایپا و تهدید به اینکه در صورت میزبانی تهران در فینال حضور شرکت نخواهند کرد، گفت: به هر حال اعتراض حق طبیعی تیم‌ها است. همه در جریان احتمال تغییر میزبانی بوده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال تغییر میزبانی وجود دارد یا خیر؟ گفت: خیر، تهران میزبان است؛ شب گذشته تا ساعت ۲۰ در سالن حضور داشتم و چهار کف پوش پهن شده است و احتمالاً تا بعد از ظهر امروز کارها تمام می‌شود.

او درباره زمان برگزاری مسابقات گفت: روز چهارشنبه تمرین نخست تیم‌ها برگزار می‌شود؛ روز پنج شنبه و شنبه نیز دیدارهای اول و دوم برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.