مازندران- عسکر مجیدی از اعزام ۲۲ هزار مازندرانی به راهیان نور خبر داد.

ایام نوروز ۲۲ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عسکر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران، ظهر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، با اعلام اینکه ۲۲ هزار مازندرانی در این ایام و در قالب کاروان های ۵ روزه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند، اظهار کرد: این کاروان ها در ۳ اردوگاه شهید جعفرزاه اندیمشک، شهید شیرسوار هفت تپه و شهید بلباسی خرمشهر اسکان خواهند یافت.

وی با اعلام اینکه این اعزام ها از ۲۰ اسفند آغاز و تا ۱۰ فروردین ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: ۲ کاروان خانواده های شهدای دفاع مقدس و یک کاروان شهدای مدافع حرم نیز در مناطق عملیاتی حضور خواهند یافت.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران در رابطه با اعزام دانش آموزی یادآور شد: ۷۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در قالب ۱۲۰ کاروان از نیمه آبان ماه تا اوایل بهمن ماه در سرزمین های نور حضور و با مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا شدند.

مجیدی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام شدند، از بازدید دانشجویان از موزه عبرت تهران خبر داد و گفت: کاروان های دانش آموزی نیز از پالایشگاه آبادان بازدید و از توانمندی های صنعتگران ایرانی از نزدیک آشنا شدند.

وی به حضور ۳۵۰ خادمیار در مناطق راهیان نور اشاره کرد و افزود: کلنگ زنی یادمان هفت تپه نیز در روزهای پایانی سال صورت خواهد گرفت.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از وجود معاونت ایمنی در سپاه استان خبر داد و یادآور شد: کلیه اتوبوس ها قبل از حرکت از نظر فنی بررسی می شوند تا ایمنی کاروان‌ها تضمین شود.

مجیدی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با اردوهای استانی خاطرنشان کرد: در سال آینده با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد حفظ آثار، بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: مسولین استانی همت کنند تا طراحی عملیات والفجر ۸ در پارک موزه مازندران اتفاق بیفتد و با ترکیب گردشگری و دفاع مقدس، شاهد حضور پرشور مردم در این مرکز فرهنگی باشیم.

مجیدی ادامه داد: قطعاً با راه اندازی پارک موزه دفاع مقدس مازندران اردوهای استانی با صرفه جویی در هزینه ها اتفاق خواهد افتاد.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه برای بقای انقلاب ها مردم باید پای آرمان ها بایستند، گفت: انقلاب اسلامی نیز از سایر انقلاب ها مستثنی نبوده و یکی از آرمان های انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت است.

مجیدی با اشاره به اینکه دفاع مقدس طلایی ترین دوران انقلاب اسلامی است، افزود: راهیان نور، مظلومیت انقلاب اسلامی و ظلم جبهه استکبار در دفاع مقدس را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.