همدان- حسین بشری گفت: پلیس طبق قانون اجازه نخواهد در روزهای پایانی سال فرد یا افرادی با استفاده از مواد آتش‌زا و پر سر و صدا آرامش مردم را مختل کند.

۸۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در همدان کشف شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حسین بشری معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: بر اساس شرح وظیفه قانونی خود برای محقق شدن آرامش و امنیت و انتظام در استان از ابتدای امسال تاکنون پلیس موفق به کشف ۸۰۰ هزار انواع مواد محترقه شده است.

وی با یادآوری قاطعیت برخورد پلیس با افرادی که آرامش مردم را با استفاده از انواع مواد محترقه مختل می‌کنند، گفت: با اطلاع رسانی ممتد پلیس و همکاری مردم استان همدان از ۳ سال قبل به این طرف مشکلات مرتبط به چهارشنبه پایان و تولید سر و صدای ناهنجار و اعصاب خرد کن با مواد محترقه در استان کاهش داشته است.

وی افزود: پلیس مخالفتی با شادی مردم ندارد اما شادی که موجب بر هم خوردن آرامش مردم  باشد شادی منطقی نیست و آزار و اذیت ناشی از آن برای دیگران تا  مدت‌ها در روح و روان افراد باقی می‌ماند و رنج مضاعفی بر زندگی شهروندان تحمیل می‌کند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان، اظهار کرد: پلیس با هدف ارایه هشدار و آگاه سازی بیشتر مردم در حوزه آسیب‌های استفاده از مواد محترقه و سهل‌انگاری در تامین ایمنی منازل و محل کار چاپ و انتشار هشدارهای انتظامی و امنیتی‌ و برگزاری نمایشگاه را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.