نصرالله پژمانفر گفت: با توجه به حکمی که رهبری به حجت الاسلام رییسی دادند، انتظار این است که چند نکته اساسی در اولویت دستگاه قضایی قرار گیرد. مهترین موضوع این است که  با مفاسد اقتصادی و دانه درشت ها که باعث ناراحتی افکار عمومی شده، برخورد قاطع صورت گیرد.

برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و دانه درشت‌ها جزو اولویت‌های آقای رئیسی باشد

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار «قدس آنلاین»، درباره انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه و لزوم تحول در دستگاه قضایی، اظهار داشت: با توجه به حکمی که رهبری به آقای رییسی دادند انتظار از ایشان این است که چند نکته اساسی را در اولویت دستگاه قضایی قرار دهد. اولین و مهترین موضوع این است که  با مفاسد اقتصادی و دانه درشت ها که افکار عمومی را آزار می دهد و باعث ناراحتی عموم جامعه شده، برخورد قاطع صورت گیرد تا جلوی شیوع فسادهای سیاسی و اقتصادی را در جامعه بگیرد.

پژمانفر ادامه داد: مسأله دیگری که باید آقای رییسی بدان توجه کند این است که نقص هایی را که در حوزه قانون برای دستگاه قضایی وجود دارد، مرتفع کند. برخی از قوانین وجود دارد که اگر به روز شده و اصلاحاتی در آنها صورت بگیرد، دستگاه قضایی می توان اقدامات مناسبی را انجام داده و عملکرد موفقی داشته باشد.

نمیانده مردم مشهد در مجلس افزود: موضوع دیگر در راستای تغییر و تحولات قوه قضائیه، موضوع شوراهای حل اختلاف است که یکی از مجموعه هایی است که در حال حاضر بار سنگین پرونده های دستگاه قضایی را به دوش می‌کشد؛ درحالی که کارمندان این نهادها بلاتکلیف هستند و وضعیت آنها روشن نیست، با توجه به این موضوعات انتظار می رود ایشان در ابتدای امر اقدامات مناسب و قاطع را درنظر بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.