فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ساماندهی وضعیت بازار و حفظ ساز و کار موثر آن را نیاز اساسی مردم توصیف و بیان کرد: در این چارچوب رسانه ها می توانند با همکاری مسئولان جلوی برخی مشکلات اقتصادی را که دلالان به وجود می آوردند بگیرند.

ساماندهی بازار نیاز اساسی مردم است

به گزارش قدس آنلاین ، سردار یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در نشست قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی با حضور مدیران رسانه های استان به فقدان نظارت کافی از سوی دستگاههای ذیربط در مدیریت بازار اشاره و بیان کرد: رسانه ها به عنوان مطالبه گر وارد موضوع گرانیها شوند زیرا در کشور هیچ کمبودی برای تامین نیازهای مردم وجود ندارد اما دشمن با عملیات روانی و دروغ پراکنی در پی سمپاشی در اذهان عمومی و تاثیرگذاری منفی در این حوزه است.

وی به جنگ اقتصادی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: رسانه ها با فعالیتهای روشنگرانه خود می توانند مانعی فراروی دشمن در تحقق اهداف شومش در جنگ اقتصادی بوده و ظرفیتهای جامعه را برای ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان بسیج نموده و تقویت کنند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: بر این اساس قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی با ایجاد وحدت رویه و عمل در فعالیت رسانه ها در صحنه جنگ اقتصادی با دشمن نه تنها می تواند تقویت کننده و گسترش امید در جامعه باشد بلکه قادر است مشکلات و ظرفیتهای استان را در حوزه های مختلف اطلاع رسانی و بجسته نمایند.
وی ادامه داد: رسانه ها همچنین می بایست در چارچوب وظایف خود حامی بخشهای فعال در حوزه اقتصاد کشور باشند زیرا جبهه استکبار به دنبال ایجاد تفرقه در سطوح مختلف جامعه است.
سردار نظری گفت: همچنین رسانه های داخلی با تاکید بر اشتراکات سطوح مختلف جامعه و اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران می توانند با تحکیم همبستگی و اتحاد اجتماعی در مقابل کارزار تبلیغات رسانه های معاند غربی که دروغگویی ابزار اصلی آنها است ایستادگی کنند.
وی افزود: اقدامات زیربنایی موثری ظرف 40 سال حیات بابرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح کشور انجام شده که باید رسانه ها این موارد متعد را بیش از گذشته برای مردم بازگو کنند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.