۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 648389

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: گوشت و مرغ تنظیم بازاری کماکان تامین می‌شود و در مقایسه با گذشته افزایش واردات داشته‌ایم اما نحوه توزیع آن در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

گوشت و مرغ تنظیم بازاری همچنان عرضه می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، حمید ناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در واکنش به خبر توقف عرضه گوشت تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز منتخب، اظهار کرد: موضوع تامین واردات گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازاری طبق روال در حال انجام است و تغییری در آن صورت نگرفته است.

وی افزود:برای تنظیم بازار گوشت قرمز واردات این محصول در روزهای گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، نحوه توزیع گوشت تنظیم بازاری با نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، اما روند تامین محصولات تنظیم بازاری گوشت و مرغ قطع نشده و ما این محصولات را تحویل وزارتخانه یاد شده میدهیم.

محمد قبله مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت نیز اظهار کرد:توزیع گوشت دولتی با همان روال سابق در حال انجام است و در میادین میوه و تره بار نیز توزیع می شود و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بنابراین گزارش، روز گذشته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرده بود که توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه زنجیره متوقف شده است.

همچنین گفتنی است که برای تنظیم بازار گوشت قرمز به زودی۳ کشتی جدید دام زنده هر کدام به تعداد ۵۰ هزار راس وارد کشور می شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.