جواد کریمی قدوسی گفت: امیدواریم با حضور آقای رئیسی در راس دستگاه قضائی، جوانگرایی در این قوه اتفاق بیفتد و با این اقدام شاهد تحولات بزرگی در مهمترین رکن نظام که همانا قضاوت است، باشیم.

انتظار است با حضور آقای رئیسی تحول مورد انتظار ملت و رهبری در دستگاه قضائی به سرعت محقق شود

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار «قدس آنلاین» ضمن تقدیر از عملکرد حجت الاسلام رئیسی در سمت تولیت آستان قدس رضوی، انتصاب وی به عنوان رئیس قوه قضائیه را مقدمه تغییر و تحولات اساسی در قوه قضائیه دانسته و اظهار داشت: حکم حجت الاسلام رئیسی برای تولیت آستان قدس رضوی به مدت سال بود که شاهدیم دقیقاً راس سومین سال ایشان در ریاست قوه قضائیه قرار می گیرد و دوباره به دستگاه قضایی باز می‌گردند.

کریمی قدوسی افزود: در مدت ۳ سالی که با آقای رئیسی در مشهد ارتباط داشتم، شاهد بودم که ایشان با تمام وجود برای خدمت به آستان قدس و محرومان تلاش می کردند و روزانه فقط ۴ ساعت استراحت داشتند و دغدغه شان تحقق امر رهبری در حوزه تحول آستان قدس رضوی بود.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: آقای رئیسی با آمدن خود به آستان قدس، پای جوانان مومن و انقلابی را به کارهای آستان باز کرد؛ چنانچه ایشان همین روزهای آخر هم دوباره دست به تغییرات زد و برخی کارهای محوله به افرادی که سنی از آنها گذشته و تحرک شان کم است را  به جوانان واگذار کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: امیدواریم با حضور آقای رئیسی در راس دستگاه قضائی، جوانگرایی در این قوه اتفاق بیفتد و با این اقدام شاهد تحولات بزرگی در مهمترین رکن نظام که همانا قضاوت است، باشیم؛ اگر تحولات اساسی و سازنده در دستگاه قضائی حاصل شود، کشور به آرامش خواهد رسید و در پی آن مجلس، دولت و بخش های امینتی و اجتماعی ثبات یافته و همه طعم شیرین عدالت را خواهند چشید.

وی همچنین گفت: آقای رئیسی اراده راسخی برای برخورد قاطع با مفاسد و تحول در دستگاه قضایی دارد؛ قطعا ایشان پشتوانه معنوی ویژه ای را که در زمان تولیت آستان قدس در کنار حرم امام هشتم از آن برخوردار بودند با خود همراه خواهند داشت؛ انتظار این است با سرعت عملی که ایشان دارد به زودی شاهد این باشیم که تحول مورد انتظار ملت و رهبری محقق شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.