البرز- موسسه فرهنگی سپهر مهر و ماه و انجمن نویسندگان کرج با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره "داستان های بومی و ایرانی" را برگزار می کنند.

جشنواره "داستان‌های بومی و ایرانی" در البرز برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه این جشنواره در دو بخش داستان البرز و داستان ایران برگزار می شود که در بخش داستان البرز، می بایست با موضوعات مرتبط با استان البرز و شهرهای این استان و ویژگی های تاریخی، جغرافیایی مکان ها و اشخاص و هم زیستی اقوام مختلف ایرانی در گستره استان البرز باشد.

دربخش داستان ایران، داستان های این بخش با موضوع آزاد ولی با استفاده از عناصر و مولفه های ایرانی در زندگی انسان ایرانی با بهره بردن از روش های روایت قصه ها و حکایت و داستان های ایرانی، زبان، فضا سازی و شخصیت پردازی و مضمون هایی که بومی مناطق و قومیت ها و شهرهای ایران باشد نوشته شوند.

بنا براعلام انجمن نویسندگان کرج در خصوص شرایط این جشنواره آثار ارسالی نباید در کتابی منتشر یا در جشنواره های دیگر برگزیده شده باشند، آثار ارسالی حداقل ۱۰۰۱ تا حداکثر  ۵۰۰۱ کلمه باشند و داستان ها بصورت حروفچینی(تایپ شده) به همراه مشخصات و فردی، تحصیلی و نویسندگی و یک قطعه عکس  مولف به رایانامه (ایمیل( dastaniranialborz@gmail.com   ویا به آدرس کرج رجایی شهربلوار رستاخیز نبش خیابان ۴ فاز۲ شهید ثابت کارطبقه اول کدپستی۳۱۴۶۹۳۵۴۶۷ موسسه فرهنگی هنری سپهرمهروماه ارسال شوند.

در آیین نامه اجرایی این جشنواره آمده است هر نویسنده می تواند در هر بخش دو اثر به جشنواره ارسال نماید و حق انتشار آثاردر کتاب آثار برگزیده جشنواره برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است ضمن آنکه به آثار برتر در هر بخش جایزه نقدی، لوح تقدیر وتندیس زرین جشنواره اهدا می شود.

گفتنی است مهلت ارسال اثر۱۵ اردیبهشت ۹۸ است و اختتامیه این جشنواره ۲۸اردیبهشت ۹۸ در روز بزرگداشت خیام برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.