دیلی‌میل به بررسی احتمالات بازگشت مورینیو به رئال مادرید پرداخته و از چهار بازیکن رئال نام برده که نمی‌خواهند مورینیو به این تیم بازگردد و رابطه خوبی با آقای خاص ندارند.

گروه چهار؛ علیه حضور مورینیو در رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، به نظر می‌رسد ژوزه مورینیو در آستانه بازگشت به رئال مادرید و بدست گرفتن سکان هدایت این تیم قرار دارد ولی دیلی‌میل با انتشار گزارشی مدعی شد چهار ستاره این تیم نمی‌خواهند آقای خاص به مادرید بازگشته و سرمربی تیم‌شان شود.

رئال مادرید بعد از آنکه در لالیگا ۱۲ امتیاز از بارسلونا عقب افتاده، از کوپا دل‌ری حذف شده و در نهایت شکست تلخ و سنگین ۴-۱ مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان را تجربه کرده و در خانه خودش برنابئو از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده، سرانجام پرچم سفید را بالا برده، دست از حمایت از سولاری برداشته و به نظر می‌رسد ظرف روزهای آینده مورینیو را به عنوان سرمربی خود معرفی خواهد کرد.

بر اساس خبرهای منتشر شده، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه قرار است امروز دوشنبه با هیات مدیره رئال مادرید جلسه‌ای برگزار کند که تکلیف مورینیو در این جلسه مشخص خواهد شد. اما دیلی‌میل می‌گوید در برنابئو همه از بازگشت آقای خاص راضی نیستند.

کاپیتان سرخیو راموس یکی از این ستاره‌ها است. او که به آخرین سال قراردادش با رئال مادرید وارد می‌شود به ادعای دیلی‌میل از هم‌اکنون به انتقال به باشگاهی دیگر در فرصت نقل و انتقالات تابستانی فکر می‌کند. راموس در زمان حضور مورینیو در رئال از انتقادهای آقای خاص از خودش ناراضی بود.

نفر دوم این فهرست، گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید است. با اینکه مورینیو در زمان حضور در منچستر خواهان جذب گرت بیل شده بود ولی دیلی‌میل می‌گوید ستاره ولزی از بازگشت مورینیو به رئال راضی نیست.

دیلی‌میل از کریم بنزما و مارسلو، دو ستاره کهنه‌کار رئال مادرید به عنوان دیگر ستاره‌های ناراضی اسم برده و می‌گوید در صورت حضور مورینیو، بنزما و مارسلو در فصل تابستان به دنبال ترک رئال مادرید خواهند بود.

دیلی‌میل می‌گوید هر چهار بازیکن در این باره با پرز صحبت کرده‌اند ولی به آنها گفته شده که تصمیم در این مورد توسط باشگاه گرفته می‌شود و نظر بازیکنان در این مورد اهمیتی نخواهد داشت.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.