ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، از کلیه مسوولان کشوری، لشگری و حوزه عمومی برای پیوستن به کمپین «از من شروع کنید» دعوت بعمل می آورد.

طی ۲۴ ساعت، بیش از ۲۰۰ مسوول به پویش "از من شروع کنید" پیوستند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، کمپین «از من شروع کنید» بک پویش سراسری است، که با موضوع  ضروریت «امر به معروف مسوولان توسط مردم» راه اندازی شده و کلیه مسوولانی که داوطلب نقدپذیری از سوی عموم آحاد جامعه باشند، میتوانند به این پویش بپیوندند.

این پویش با توجه به رویکرد جدید ستاد احیاء امر به معروف مبنی بر اهمیت و ضرورت «مسئولیت پذیری مردم» نسبت  یکدیگر و نسبت به عملکردهای مسوولان جامعه اسلامی، فعالیت خود را به صورت فراگیر و سراسری آغاز کرده است و از تمامی مسوولان و کارگزاران کشور در هر پست و سمت و موقعیت دعوت می­کند تا به این «حرکت معروف» و پسندیده محلق شوند.

رونمایی از این کمپین توسط حجت الاسلام محبی، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جریان همایش شورای های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های دولتی و اجرایی کل کشور، صورت گرفت و طی یک روز از آغاز آن، بیش از ۲۰۰ نفر از مسوولان طراز اول کشور اعم از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، شورای شهر، وزارت­خانه ها و ارگان های دولتی، قوه قضائیه، شهرداری، صداوسیما، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در کشور، بانک ها، اصناف و ... به آن پیوسته اند.

حجت الاسلام محبی، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور درباره این کمپین اظهار داشت: من و آقای قمی تصمیم گرفتیم از همه مردم دعوت کنیم تا ما و همه مسئولان جمهوری اسلامی را صریح و بدون لکنت زبان، مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار دهند. امروز باید این امر مهم در میان همه آحاد مردم، به‌ویژه مسئولان به‌صورت جدی دنبال شود. من و آقای قمی از امروز خودمان و سازمان خودمان شروع می کنیم و از سایر مسوولان میخواهیم به این کمپین بپیوندند.

وی با تأکید بر این افزود: باید با فرهنگ‌سازی، تبیین صحیح و ایجاد فضای پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری، هر کسی از مردم بتواند در محل کار و هر ساحتی از جامعه، بالادستی‌ها و مسئولان را مورد امر به معروف قرار دهد و نسبت به اشتباه آنان تذکر دهد. به این منظور تغییراتی ساختاری در ستاد امر به معروف ایجاد کرده ایم و تحولات بزرگ‌تری نیز در راه است.

همچنین حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اهمیت این پویش و حرکت عنوان کرد: امر به معروف مسئولان نظام موجب تقویت نظام است و نقد به معنای تضعیف نیست. امر به معروف و نهی از منکر را موجب تقویت مواصلات اجتماعی و مراقبت عمومی می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: باید نهضت عملی امر به معروف را راه بیندازیم و امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را آغاز کنیم که با همکاری ستاد امر به معروف در حال تدارک این موضوع هستیم. مسئولان نیز باید از این موضوع استقبال کنند. گاهی پذیرش، همان تثبیت و تکریم این فریضه است. برای ایجاد تحول در امر به معروف، به خیزش عمومی و دسته‌جمعی نیاز داریم.

کمپین رسانه ای «از من شروع کنید» از روز گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال شده است. کلیه مسوولان علاقه مند برای پیوستن به این کمپین می توانند آمادگی خود را از طریق صفحه این کمپین با شناسه @azmanshoroukonid در اینستاگرام یا از طریق شماره تماس  ۲۲۵۶۱۲۲۷ اعلام نماید.

منبع: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.