رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پس از چندین ماه پیگیری قرار است بودجه ویژه ای برای امنیت مرزها اختصاص یابد.

فلاحت پیشه: بودجه ویژه‌ای برای امنیت مرزها اختصاص می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه جمهوری اسلامی در صورت تهدید امنیتی از ناحیه کشورهای همسایه و یا همکاری این کشورها با گروه تروریستی ورود خواهد کرد، گفت: این موضوع به پاکستانیها اعلام شده و این خواست عمومی است ضمن اینکه منشور حقوق بشر نیز این اجازه را به ما می دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: به طور قطع اگر پاکستانیها در اجرای سیاستهایی که خود تصویب کردند به ویژه در گذاشتن نام  جندالشیطان در لیست گروه های تروریستی جدی باشند میتوان گفت شرایط تازهای در مناسبات ایران و پاکستان شکل می گیرد.

پس از چندین ماه پیگیری قرار است بودجه ویژه ای برای امنیت مرزها اختصاص یابد

وی با ابراز خرسندی از اینکه پس از چندین ماه پیگیری قرار است بودجه ویژه ای برای امنیت مرزها اختصاص یابد، تصریح کرد: این بودجه می تواند چندین سال امنیت و مسدودسازی مرزها را در قالب هوشمند و راهبردی پیش ببرد و این یکی از کارهای اساسی است که در جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: تا پیش از اختصاص بودجه برای امنیت مرزها منتظر هستیم سیاستهای پاکستان شکل بگیرد و پس از آن از بودجه لازم برای امنیت مرزهایمان برخوردار می شویم.

آزادسازی گروگان ها بخشی از خواسته جدی ایرانیان از پاکستان

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بخشی از خواسته جدی ایرانیان از پاکستان را موضوع آزادسازی گروگان ها دانست و گفت: انتظار می رود بخشی از راهبردی که پاکستانی ها اعلام کردند آزادسازی گروگان ها باشد و ما اطمینان بیشتری نسبت به آزادسازی گروگان ها پیدا کردیم.

منبع: خانه ملت

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.