۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
کد خبر: 648484

بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای پیروزی مقابل السد قطر وارد میدان می‌شویم.

بشار رسن: شناخت خوبی از السد داریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بشار رسن در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس با السد قطر اظهار داشت: السد بازیکنان خیلی خوب دارد. ما هم تعدادی از بازیکنان خودمان را نداریم. قدرت ما در کار گروهی است، همانطور که در نیمه نهایی سال قبل نشان دادیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره بغداد بونجاح مهاجم السد قطر ادامه داد: او یک بازیکن خیلی خوب در آسیا و در آفریقا به حساب می‌آید. بونجاح یک بازیکن قدرتمند در تیم ملی الجزایر است. او همچنین تنها بازیکن قدرتمند السد نیست. آنها بازیکنان دیگری مثل ژاوی، گابی و عفیف را دارند. در این میان، پرسپولیس مجموعه‌ای است که به صورت تیمی بازی می‌کند. قدرت ما از مجموعه کار تیمی ما می‌آید و این برتری گروهی را سال قبل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر السد به اثبات رساندیم.

رسن اضافه کرد: من از طرف بازیکنان می‌گویم که ما نهایت تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم دستورات سرمربی تیم را به مرحله اجرا در بیاوریم. بار اول هم نیست که مقابل یکدیگر بازی می‌کنیم. ما پیش از این، چهار بازی با یکدیگر انجام داده‌ایم. هم ما آنها را خوب می‌شناسیم و هم آنها، پرسپولیس را. البته همانطور که سرمربی ما گفت چند بازیکن خودمان را نداریم ولی آنهایی که در زمین حاضر خواهند بود، نفرات قابلی هستند و ما برای پیروزی وارد این بازی می‌شویم و این هدف ما است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.