سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت:فردا بازی خیلی مهمی داریم، ورزشگاه آزادی استادیوم معروفی است و ما دوست داریم در چنین محیطی به میدان برویم به خصوص وقتی تماشاگر در آن زیاد باشد.

سرمربی العین: دوست داریم در ورزشگاه آزادی به میدان برویم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، خوان کارلوس گاریدو سرمربی العین در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی داریم، ورزشگاه آزادی استادیوم معروفی است و ما دوست داریم در چنین محیطی به میدان برویم به خصوص وقتی تماشاگر در آن زیاد باشد.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلی بین او و «کایو» بازیکن برزیلی وجود دارد که او را به تهران نیاورده است، گفت: اگر این شایعات در اخبار وجود دارد درست نیست، کایو مصدوم است و هیچ مشکلی بین من و او وجود ندارد. محمد عبدالرحمن هم آسیب دیده است و به همین دلیل آنها در تهران حضور ندارند.

سرمربی العین در خصوص اینکه هدفگذاری این تیم در مسابقات امسال چیست چون آنها در بازی اول هم بازی را به الهلال واگذار کرده اند گفت: ما برای رسیدن به بالاترین مرحله آمدیم، در بازی با الهلال هم خوب بودیم ولی آنها ما را شکست دادند. ما هدف داریم و می خواهیم به مرحله بعد برسیم.

سرمربی العین امارات در ادامه نشست خبری با شوخی به خبرنگاران گفت که تولد من ۲۹ مارچ است که یکی از خبرنگاران تولد او را به وی تبریک گفت.

در ادامه نشست خبری در خصوص اینکه چگونه بزیکنان این تیم را انتخاب کرده گفت: بازیکنانی که در اینجا هستند الان باید خودشان را نشان بدهند. در چنین استادیومی همه می خواهند خودشان را نشان بدهند.

وی در خصوص اینکه در غیبت بازیکنان اصلی اش چگونه می خواهد برنده باشد گفت: ما به اینجا آمده ایم که برنده بازی باشیم. به ما تا آخر فرصت داده اند که خودمان را نشان بدهیم و امیدوارم بهترین بازی را در مسابقه فردا به نمایش بگذاریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.