سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رقابت ۶۳۱ شرکت‌کننده از ۸۲ کشور جهان فروردین‌ماه ۱۳۹۸ در ۵ بخش مختلف برگزار می‌شود.

رقابت ۶۳۱ نفر از ۸۲ کشور جهان در سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طی روزهای ۱۹ لغایت ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات در پنج بخش برادران، خواهران، طلاب، نابینایان و دانش‌آموزان برگزار خواهد شد که جمعاً ۳۰۷ حافظ، ۱۸۰ قاری، ۲۵ خطیب، ۲۶ مرتل و ۸۲ شرکت‌کننده در بخش پایان‌نامه‌های قرآنی با هم به رقابت می‌پردازند.

از جمهوری اسلامی ایران ایران دو شرکت‌کننده در  بخش برادران، یک شرکت‌کننده در بخش بانوان، ۴ شرکت‌کننده در بخش طلاب و سه شرکت در بخش دانش‌آموزان حضور خواهند داشت که با احتساب این آمار ۶۳۱ نفر از داخل و خارج از کشور در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

کشورهای افغانستان با ۴۸ شرکت‌کننده، نیجریه با ۳۸ شرکت‌کننده و عراق، لبنان و چاد هر کدام با ۲۹ شرکت‌کننده  به ترتیب بالاترین میزان شرکت‌کننده را در این دوره از مسابقات دارا هستند.

گفتنی است، مرحله نیمه‌نهایی و نهایی سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۱۹ الی ۲۵ فروردین سال آینده در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.