خراسان شمالی- تقی دولت آبادی گفت: هماهنگی و شروع آموزش های همگانی برای عموم مردم و توزیع پمفلت، آموزش رابطین سلامت آموزش و پرورش جهت پیشگیری حوادث چهارشنبه آخر سال در حال انجام است.

آماده‌باش اورژانس خراسان شمالی در چهارشنبه پایانی سال

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر تقی دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از یک روز قبل از چهارشنبه پایانی سال، تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ با تمامی امکانات در آمادگی کامل هستند.

وی تصریح کرد: استقرار ۶ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در مرکز استان در مناطق  خاص شهری جهت ارائه سریع خدمات به آسیب دیدگان احتمالی برنامه ریزی شده است.

این مسئول افزود :آماده باش کلیه پایگاه های شهری و جاده ای و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ بجنورد و اورژانس ۱۱۵ شهرستان های تابعه دانشگاه و آماده باش و فعالیت ۲۴ ساعته اتاق بحران دانشگاه(EOC) و مرکز MCMC دانشگاه نیز برنامه ریزی شده است.

دولت آبادی گفت: هماهنگی و شروع آموزش های همگانی برای عموم مردم و توزیع پمفلت، آموزش رابطین سلامت آموزش و پرورش جهت پیشگیری حوادث چهارشنبه آخر سال، آموزش عمومی در مساجد محلات و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سایت خبری و اطلاع رسانی داشگاه نیز در حال اجراست .

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.