باشگاه رئال مادرید یکبار دیگر شانس خود برای به خدمت گرفتن ستاره بلژیکی چلسی را امتحان خواهد کرد.

 بازگشایی پرونده اِزار با بازگشت زیدان به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، باشگاه رئال مادرید شب گذشته (دوشنبه) همزمان با اعلام خبر اخراج سانتیاگو سولاری از سمت سرمربیگری این تیم، بازگشت زین‌الدین زیدان به روی نیمکت این تیم را با انتشار بیانیه‌ای رسمی به اطلاع هواداران این تیم رساند. این سرمربی فرانسوی که پیش از این بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ موفق شده بود ۹ عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا برای کهکشانی‌ها به ارمغان بیاورد، گفته می‌شود اختیار تام برای فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات را از فلورنتینو پرس گرفته است.

نشریه «تلگراف» انگلیس در پی انتصاب مجدد زیدان به عنوان سرمربی جدید سفیدپوشان مادریدی خبر داد این باشگاه اسپانیایی پرونده به خدمت گرفتن ادن اِزار، ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی را دوباره باز کرده است. طبق این گزارش سران باشگاه رئال مادرید به دنبال این هستند تا هافبک نفوذی آبی‌پوشان لندنی را با قراردادی که تا سال ۲۰۲۲ معتبر خواهد بود، به خدمت بگیرند.

رئال مادرید پیش از این نیز نسبت به جذب ازار علاقه نشان داده بود، اما این انتقال در نهایت تحقق نیافته بود. انتظار می‌رود این هافبک ۲۸ ساله نیز در پایان فصل از مدیران باشگاه چلسی درخواست جدایی از این تیم و پیوستن به رئال مادرید را بدهد. ازار پیش از این چندین بار از علاقه‌اش برای بازی در جمع سفیدپوشان مادریدی سخن گفته بود.

ادن ازار که در سال ۲۰۱۲ از لیل فرانسه به چلسی پیوست، تا کنون در ۳۳۸ بازی در رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و ۱۰۵ گل نیز به ثمر رسانده است. زیدان نیز پیش از این از علاقه‌اش به سبک بازی این هافبک بلژیکی سخن گفته بود.

مبنع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.