خراسان شمالی-سرهنگ یدالله نوروزی گفت: ماموران کلانتری فرماندهی انتظامی فاروج در محور " فاروح- شیرئان" یک دستگاه خودروی ایسوزو حامل گوشت مرغ را توقیف کردند.

کشف بیش از ۲ تن گوشت مرغ بدون مجوز در فاروج

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: ماموران کلانتری مرکز این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "فاروج – شیروان" به یک دستگاه خودروی ایسوزو حامل گوشت مرغ مشکوک شدند.

وی افزود: پلیس پس از بازرسی مدارک راننده و بار خودرو ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ بدون مجوز شامل بال، گردن و پاچین به ارزش ۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو قصد انتقال گوشت ها از مشهد به گنبد را داشت، خاطر نشان کرد: متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با تاکید بر برخورد ویژه پلیس با قاچاقچیان و هنجارشکنان اجتماعی از مردم خواست تا به جهت کمک به اقتصاد کشور در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در فاروج

 سرهنگ یدالله نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری ۴ سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به انتقال یک دستگاه وانت پیکان سرقتی به یکی از روستاهای اطراف نموده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آنجا اعزام شدند، افزود: سارقان به محض روئیت ماموران از محل متواری که نهایتا با سرعت عمل ماموران هر ۴ نفرسارق دستگیرو به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان این خودرو را از استان تهران به سرقت برده و قصد داشتند محتویات و قطعات آن را جدا کرده و به فروش برسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: این افراد بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

کشف زمین خواری میلیاردی در بجنورد

سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری یک میلیاردی در شهرستان بجنورد خبر داد.

وی گفت: با کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در روستای علی آباد شهرستان بجنورد موضوع به طور وبژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های فنی کارگاهان پلیس مشخص شد بخشی از اراضی ملی در روستای علی آباد به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع به ارزش یک میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی با همکاری تیمی از یگان حفاظت اراضی دولتی عامل زمین خواری را شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری ۴ سارق حرفه ای با ۱۴ فقره انواع سرقت در بجنورد

سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۴ سارق حرفه ای با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت منزل در بجنورد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ ولایت با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند چهار سارق را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ پاکدل با بیان اینکه دو نفر از سارقان برادر بودند و با همکاری هم سرقت ها را انجام دادهاندگفت : متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان بجنورد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.