۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 648723

مجری برنامه تلویزیونی شبکه نسیم و بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به داوری‌های جشنواره جام جم با "کودک شو" خداحافظی کرد.

خداحافظی "پژمان بازغی" از "کودک شو"

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، جشنواره پنجم با حاشیه های فراوان به ایستگاه پایانی رسید اما اعتراض ها به تقسیم جوایز در صفحه مجازی برخی از مجریان، برنامه سازان و حتی هنرمندان ادامه دارد.

یکی از اتفاقات و حاشیه های مهم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره جام جم اعلام به پایان رسیدن برنامه "ماه عسل" توسط احسان علیخانی بود. چرا که علیخانی بعد از دریافت تندیس بهترین تهیه کننده در بخش برنامه های ترکیبی به پایان رسیدن برنامه رمضانی "ماه عسل" بعد از دوازده سال اشاره کرد که با مدیران صداوسیما به این نتیجه رسیدیم "عصر جدید" را به سرانجام برسانیم.

شاید اتفاق دیگر خداحافظی پژمان بازغی با "کودک شو" باشد که از سر ناراحتی و انتقاد از تقسیم جایزه های جشنواره جام جم بود. بازغی در صفحه مجازی خودش نوشت:
"کودک شو و من جایزه اصلی را از مردم گرفتیم؛ بالغ بر 400 برنامه هر روز با شما بودیم؛ در سه سالی که گذشت تلاش کردم میزبان خوبی باشم و سعی کردیم که برنامه ای بی حاشیه و سالم بسازیم. خارج از شرایط معمول و فعلی هر روز من را به ادامه مسیری که انگار هرگز از سوی مدیران دیده نمی شد امیدوار کردید. ممنونم که حس مردمی بودن را به من دادید. من به تک تک عوامل برنامه "کودک شو" افتخار می کنم؛ من به تمام مردمی که ستاره های برنامه بودند افتخار می کنم و شرمنده ام که بهترین برنامه تلویزیون از نگاه مردم بهترین مجری را نداشت.
در ادامه مسیرم دلیلی برای ماندن نمی بینم؛ اطمینان دارم "کودک شو" بدون من هم حیاتش را ادامه خواهد داد.  تهیه کنندگان برنامه تبریک می گویم و آرزو می کنم به راهشان ادامه دهند."

البته در ادامه واکنش ها "داریوش فرضیایی" یا همان عمو پورنگ نیز در اعتراض به نحوه داوری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم و برگزیدگان این جشنواره گفت: شاید نخواهند دیده شویم، شاید نخواهند شنیده شویم، غافل از آنکه عزت را خداوند می دهد و مردم بهترین داورند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.