البرز- همایش تجلیل از باشگاههای برتر البرز باحضور مسئولان ورزش استان در باشگاه میلاد کرج برگزار شد.

تجلیل از ۵۷ باشگاه ورزشی برتر البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در همایش تجلیل از باشگاه های برتر البرز که عصر سه شنبه باحضور مسئولان ورزش استان و جمعی از هیئت‌های ورزشی در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، از ۵۷ باشگاه ورزشی برتر استان البرز در شهرستان های مختلف تقدیر شد.

در این همایش علاوه بر تجلیل از باشگاهها، کلاسهای آموزشی با موضوعات "دوپینگ و مکمل ها" و "مدیریت ورزش" توسط اساتید دانشگاه دکتر ناصرملی و دکتر خدایاری انجام گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این مراسم با بیان این که ورود به عرصه باشگاه داری عشق می خواهد گفت: باشگاه داری کاری سخت، بزرگ و نوعی ایثار است.

امیر غفرانی با اشاره به سومین سال برگزاری این مراسم اظهار کرد: باشگاههایی که در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند باشگاههایی هستند که بر اساس شاخصه های وزارت ورزش و جوانان توانسته اند جایگاه شایسته ای در ورزش استان پیدا کنند.

وی با بیان این که "تلاش می کنیم تا باشگاههای ورزشی رسالت خود را به خوبی انجام دهند" گفت: اداره کل ورزش و جوانان حامی باشگاههای ورزشی است.

غفرانی ادامه داد: البته باشگاهها نیز توجه داشته باشند که در صورت انجام تخلفاتی از جمله تجویز و فروش دارو و مکمل، طبق قانون با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باشگاه محل فروش دارو نیست و در صورت نیاز به این مسئله، دارو تنها می بایست با نظر پزشک تجویز شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که "تمام دستگاهها در جهت حمایت از باشگاهها ما را یاری کنند" عنوان کرد: توسعه باشگاهها به رشد سطح سلامت روحی و جسمی جامعه کمک شایانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: همایش امروز تجلیل از "خوب بودن" است و تمامی باشگاهها می بایست در این راستا حرکت کنند.

غفرانی باشگاهداری را کاری سخت، بزرگ و نوعی ایثار دانست و تصریح کرد: درآمدزایی در درجه دوم حوزه باشگاهداری مطرح است و ورود به این عرصه عشق می خواهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.