یزد- محمدرضا میرحیدری ضمن اشاره به صلح و سازش ۷۷ درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس یزد گفت: باید آثار و برکات این اقدامات برای مسئولان، تفهیم شود تا همه متوجه اهمیت اقدامات مشاوران در واحدهای انتظامی شوند.

مصالحه ۷۷ درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره پلیس یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"محمدرضا میرحیدری"فرمانده انتظامی استان یزد در جمع مشاوران و مددکاران پلیس استان یزد ضمن اشاره به جنگ روانی و اقتصادی دشمن علیه کشور اظهارداشت: پلیس یک دستگاه تاثیرگذار در جامعه برای کاهش تبعات مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیس در افزایش آرامش و کاهش نگرانی و دغدغه مردم تاثیرگذار است افزود: نیروی انتظامی باید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر دستگاه های همکار مطالبه گری کند.

میرحیدری در ادامه ضمن اشاره به اقدامات فرهنگی معاونت اجتماعی در سطح جامعه تصریح کرد: معاونت اجتمای نیز یک مجموعه فرهنگی است که نتیجه زحمات و تلاش های آن در کاهش فشار کاری دیگر مجموعه های نیروی انتظامی تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی استان یزد اقدامات دوایر مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی را در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم، تاثیرگذار دانست.

وی ضمن اشاره به صلح و سازش ۷۷ درصدی پرونده های ارجاعی به این مراکز گفت: باید آثار و برکات اقدامات شما برای مسئولان، تفهیم شود تا همه متوجه اهمیت اقدامات مشاوران در واحدهای انتظامی شوند.

این مقام انتظامی در ادامه ضمن تاکید بر ورود به مبحث اعتیاد در سطح جامعه گفت: باید در خصوص موضوع اعتیاد در محلاتی که آلودگی وجود دارد با برقراری جلسات با ائمه جماعات، مسئولان و معتمدین محلی اقداماتی را در راستای کاهش بیش از پیش این آسیب اجتماعی انجام دهیم.

سردار میرحیدری خاطرنشان ساخت: با شرایط کنونی جامعه رسالت سنگینی بر عهده ما قرار دارد و باید تلاش کنیم با ایجاد محیطی آرام در دوایر مشاوره بخشی از مشکلات مردم را بکاهیم.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تاکید بر خوشایند سازی مرکزمشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها افزود: با تعامل با سایر دستگاه های مسئول، محیطی تاثیرگذارتر از گذشته برای مراجعان فراهم آورید.

وی تصریح کرد: امیدواریم درروزهای پایانی سال، خداوند برکاتش را بر مردم عزیز ایران اسلامی جاری و ساری سازد و سال آینده نیز سالی پر برکت برای مردم باشد و شاهد توفیقات روزافزاون کارکنان پلیس نیز باشیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.