فلورنتینو پرز در این فصل حتی دو روز خوش متوالی هم به چشم ندیده است. روز خوش او پس از بازگشت زیدان، امشب با درخشش رونالدو به اتمام رسید.

آقای پرز؛ الان چقدر پول برای رونالدو می دهی؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دوشنبه شب، بازگشت زیدان، فضای متشنج و بحرانی رئال را آرام کرد اما فصلی که رئال از ابتدا تا به امروز پشت سر گذاشته، آینه تمام نمای تصمیمات اشتباه فلورنتینو پرز است.

روز خوش آقای رئیس، امشب و با درخشش رونالدو با پیراهن یوونتوس به اتمام رسید و باز هم این نکته به او یادآوری شد که اگر تصور می کرد زندگی بدون رونالدو آسان خواهد بود، چه اشتباه بزرگی مرتکب شده است. در عوض این نکته ثابت شد که رونالدو راه زندگی بدون رئال را یاد گرفته و اینکه می تواند بدون نشان کهکشانی هم به زندگی ادامه دهد.

تصمیمی که پرز در تابستان گرفت و رونالدو را با تنها ۱۰۰ میلیون یورو به رقیبی مستقیم همچون یوونتوس واگذار کرد، یک تصمیم اشتباه بود. یک هدیه باورنکردنی به یوونتوس. تیمی که حالا با رونالدو این شانس را دارد تا پس از سال ها قهرمان چمپیونزلیگ شود. راستی پرز حالا برای جذب دوباره رونالدو چقدر هزینه خواهد کرد؟

این بزرگترین اشتباه تابستانی پرز بود. اشتباه اول را زمانی مرتکب شد که با جولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از جام جهانی و بدون اطلاع فدراسیون قرارداد امضا کرد. قراردادی که منجر به اخراج لوپتگی، سه روز مانده به جام جهانی شد. اشتباه دوم اما صدور مجوز جدایی رونالدو و حساب کردن روی بیل به عنوان جانشین CR۷ بود.

شب درخشان رونالدو که با ثبت یک هت تریک، اتلتیکو را از لیگ قهرمانان بیرون کرد و بازگشتی بی نظیر را برای یووه رقم زد، بار دیگر نشان داد که رونالدو چه پیوند عاشقانه ای با لیگ قهرمانان دارد. امشب برای پرز، قطعا شب تلخی بود اما اتفاق بدتر از این هم ممکن است رخ دهد؛ اینکه رونالدو با یوونتوس، روز اول ژوئن در مادرید و در فینال لیگ قهرمانان حاضر شود.

اتلتیکو امشب از رسیدن به فینال رویایی اش در واندا متروپولیتانو بازماند. تیم سیمئونه حالا تنها یک هدف را دنبال خواهد کرد؛ گرفتن قهرمانی لالیگا از بارسا. اتلتیکو از همان دقیقه اول بازی در حال دفع توپ بود و تیمی بدون برنامه در حمله. تجمع در زمین خودی و دفاع همه جانبه برای حراست از دو گل زده بازی رفت. در شبی که گریزمان محو شده بود، تفاوت بزرگ بین برنده پنج توپ طلا با کسی که تنها ادعای فتح این عنوان را دارد، به خوبی نمایان شد.

یوونتوس همانطور که رونالدو وعده داده بود، به یک چهارم نهایی رسید و خرید ۳۴ ساله ۱۰۰ میلیونی، همچنان می تواند به رویاپردازی برای فتح ششمین لیگ قهرمانان خود ادامه دهد.

آلبرت ماسنو: اسپورت

ترجمه: رضا سیف

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.