رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی را به‌عنوان نماینده‌ ولی‌فقیه و امام جمعه‌ شهر همدان منصوب کردند.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی نماینده‌ ولی‌فقیه در همدان شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر همدان منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حبیب‌الله شعبانی موثقی دامت افاضاته

اکنون با پایان یافتن مسئولیت جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّد طه محمّدی دامت‌توفیقاته و با تشکر فراوان از فعالیت‌های علمی و اجتماعی ایشان در دوران آن مسئولیت خطیر، جنابعالی را به امامت جمعه‌ی همدان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می‌کنم. همدان در شمار پیشروان حرکت انقلابی و مفتخر به تقدیم چهره‌های برجسته‌ی جهاد و شهادت و نیز شخصیت‌های عالیقدر علم و عرفان است. انتظار می‌رود با همه‌ی توان در خدمت حرکت دینی و انقلابی آنخطه تلاش نمائید. با علمای دینی و فرزانگان دانشگاهی و فعالان عرصه‌های اجتماعی همکاری و از جوانان مؤمن و انقلابی پشتیبانی کنید. سلوک مردمی با همه‌ی قشرها بویژه جوانان و تکریم خانواده‌های شهیدان و ایثارگران را ممشایهمیشگی خود قرار دهید و از فضل و تقوا و بصیرت که بحمدالله از آن برخوردارید محتوای خطبه‌های جمعه را غنا ببخشید.

توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمة الله

سیّد علی خامنه‌ای

۲۲ اسفند ۱۳۹۷

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.