۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 648871

ستاره ۱۹ ساله استقلال با دو پیشنهاد جذاب از فوتبال اروپا روبرو شده است و او ممکن است در تابستان یک انتقال بزرگ را در فوتبال ایران رقم بزند.

پیشنهاد رسمی اینتراخت و فنرباغچه به صیادمنش

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، الهیار صیادمنش بعد از جام جهانی نوجوانان و درخشش در این بازی ها با دو پیشنهاد از گالاتاسرای و باشاک شهیر ترکیه روبرو شد اما چون طبق قانون بازیکنان زیر ۱۸ سال باید با خانواده های خود زندگی کنند و خانواده صیادمنش شرایط زندگی در ترکیه را نداشتند این انتقال منتفی شد.


صیادمنش بعد از نیمکت نشینی در سایپا در فصل گذشته برای فصل جدید با استقلال قرارداد امضا کرد و در این مدت آنقدر خوب کار کرده است که خیلی ها از او به عنوان بزرگترین استعداد فوتبال ایران یاد می کنند.


اما در این مدت شایعات زیادی در مورد پیشنهاد تیم های مختلف به صیادمنش مطرح شده است اما پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد این بازیکن از دو باشگاه بزرگ اروپایی و البته چند باشگاه بلژیکی پیشنهاد دریافت کرده است.


دو باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان و فنرباغچه ترکیه در حال حاضر برای جذب الهیار صیادمنش پیشنهاد رسمی به باشگاه استقلال داده اند و حاضرند مبلغ قابل توجهی به باشگاه برای رضایت نامه او پرداخت کنند. هر دو باشگاه حاضر هستند مبلغ ۷۰۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به باشگاه استقلال پرداخت کنند و گفته می شود مدیران باشگاه هم در صورتی که بتوانند از ترانسفر بعدی او هم سهمی داشته باشند، راضی به این انتقال بزرگ هستند.


البته در این بین شفر از الهیار صیادمنش خواسته که عجله ای برای حضور در فوتبال اروپا نداشته باشد چراکه او روابطی دارد که می تواند این بازیکن را به باشگاه های بزرگ اروپایی معرفی کند.


نکته مهم ماجرا این است که صیادمنش هنوز به دو پیشنهاد خود پاسخ مثبت نداده است و قصد دارد در پایان فصل بهترین انتخاب را داشته باشد هرچند که برای انتقال این بازیکن رضایت باشگاه استقلال هم شرط خواهد بود.


صیادمنش به عنوان جوان ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر در صورتی که در پایان فصل راهی یکی از دو تیم فنرباغچه یا اینتراخت فرانکفورت شود می تواند یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران را رقم بزند، بازیکنی که از همان روزهای اول حضورش در استقلال هم خیلی ها پیش بینی کرده بودند که حضور او در فوتبال ایران چندان طولانی نخواهد بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.