حدود ساعت ۱۲ و پانزده دقیقه ظهر امروز نقاره خانه حرم مطهر حضرت رضا(ع) نواخته شد.

بیمار شفایافته به عنایت امام رضا(ع) کیست؟

به گزارش قدس آنلاین زائران حاضر در صحن های پیرامونی محل نقاره خانه حرم با تعجب وصف ناپذیری از خادمان علت این نواخته شدن را جویا شدند.
علت این نقاره‌نوازی در بارگاه ملکوتی حضرت امام هشتم (ع) عنایت آن حضرت در شفا دادن یکی از زائرین و دلباختگان حرم مطهر رضوی بود.
در خصوص جزییات این ماجرا عضو کمیسیون رسیدگی به امور شفایافتگان آستان قدس رضوی از نواخته شدن نقاره خانه حرم مطهر حضرت رضا(ع) می گوید:مطابق اعلام نظر کمیسیون رسیدگی به اظهارات مدعیان شفایافتگی در حرم، یکی از زائرین گرامی که یک بانوی ۳۲ ساله ساکن استان اصفهان است در سال ۱۳۹۵ و پس از استیصال از روند اقدامات درمانی، با قلب شکسته به حضرت رضا (ع) متوسل شده و با الطاف الهی و عنایات حضرت ثامن الحجج (ع) شفاء و بهبودی خود را از این امام همام دریافت کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباس فرازی‌نیا اضافه می کند: کمیسیون رسیدگی به اظهارات مدعیان شفایافتگی در آستان قدس رضوی  متشکل از معتمدین تولیت معزز آستان قدس رضوی شامل دو پزشک معتمد آستان قدس رضوی، دو نفر از قضات دادگستری، دو روحانی معتمد و دو نفر از خدام بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) است که پس از بررسی اظهارات مدعیان شفایافتگی، بررسی اسناد پزشکی قبل و بعد از شفایافتن و انجام تحقیقات جامع، مراتب ادعای این مدعیان را بررسی و سپس تصمیم‌گیری می‌کند.
پرونده و اظهارات مربوط به این بیمار در هشتمین کمیسیون رسیدگی به اظهارات مدعیان شفایافتگی در آستان قدس رضوی مطرح و به تأیید این کمیسیون رسیده است و از این جهت در راستای اجرای آئین و سنن بارگاه مطهر رضوی، بعد از تشرف این بانوی اصفهانی جهت عرض ارادت و تشکر از محضر امام رضا (ع) به پاس عنایات حضرت، مراسم نقاره نوازی امروز پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر اجرا ‌شد.
به گفته فرازی‌نیا این بانوی ۳۲ ساله ساکن استان اصفهان درباره ماجرای شفایافتن خود اینگونه بیان کرده است: در حالیکه بیماری، تمام توان و قوت مرا گرفته بود و تنهای تنها در عزلت یکی از اتاق‌های بیمارستان مهرگان اصفهان بستری بودم و تمام ذهن و حواسم متوجه بیماری‌ام بود، با قلبی شکسته و ناامید از درمان و بهبودی، از محضر مبارک حضرت امام هشتم (ع) خواستم که یا امام رضا (ع)، آهوی کوچک [طفل شیرخواره] من بی‌مادر نشود.

مطابق اظهارات این بانو، در جریان سفر کاروان خدام حرم مقدس رضوی در مراسم زیر سایه خورشید در دهه کرامت، به بیمارستان مهرگان استان اصفهان، این بانوی اصفهانی ضمن تبرک جستن به پرچم حرم مطهر، از خادمان امام رضا (ع) تقاضا می‌کند تا سلام او را به محضرامام هشتم (ع) رسانده و از همان محل بیمارستان به حضرت امام رضا (ع) متوسل شده و بطور شگفت‌انگیز و معجزه آسایی، روند بهبودی وی حاصل می‌شود.
در همین راستا، هم اکنون تمامی اطلاعات و مدارک مستند مربوط به پرونده شفایافتگی این بانوی ۳۲ ساله اصفهانی با امضاء و تأیید تولیت معزز آستان قدس رضوی در مرکز امور اسناد آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.