فرمانده انتظامی خراسان رضوی درگفت وگو باقدس آنلاین ضمن تاکید بر برخورد جدی و قاطعانه پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال گفت : هنجارشکنانی که چهارشنبه اخرسال دستگیرشوند ، عید را درزندان خواهند گذراند.

مخالف شادی نیستیم اما بی نظمی راتحمل نمی کنیم/بازداشتی های چهارشنبه سوری نوروز را در زندان میگذرانند

سردار محمد کاظم تقوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهارداشت : پلیس با شادی شهروندان مخالف نیست ولی بی نظمی را تحمل نمیکند و با هنجارشکنان ومخلان نظم عمومی با قاطعیت برخورد کرده و روال قانونی را درمورد این قبیل اشخاص اجرا میکند.

رئیس پلیس خراسان رضوی یاد آورشد: برخی از شهروندان بر اساس مراسمی که به رسم دیرینه درکشورمان برگزار میشود درخیابانها و محلات حضور یافته و اقدام به شادی سرور میکنند ، مراسم چهارشنبه آخر سال است . دراین میان برخی هستند که از حضور مردم سو استفاده کرده واقدام به اعمال هنجارشکنانه میکنند که باعث ایجاد ناراحتی و اعتراض مردم میشود.

سردار تقوی ادامه داد: پلیس خراسان رضوی برای ایجاد نظم و تامین امنیت شهروندان با آمادگی کامل درخیابانها ومحلات حضور داشته و طرح ها و تمهیدات ویژه ای را دردستور کار دارد.

فرمانده ارشد انتظامی استان با بیان اینکه پلیس هیچ مخالفتی با شادی مردم ندارد تصریح کرد: ما همواره دوست داریم مردم شاد باشندو شادی کنند ولی با بی نظمی ، هنجارشکنی و مخلان نظم وامنیت عمومی با قاطعیت برخورد خواهیم کرد و افرادی که بخواهند درمراسم چهارشنبه آخرسال اقدام با ایجاد بی نظمی ، موجب سلب آسایش مردم و آرامش عمومی شوند را بازداشت کرده و برابر هماهنگی های انجام شده با مراجع قضایی تا پایان تعطیلات دربازداشت باقی خواهند ماند.

سردار تقوی در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس آنلاین درباره تمهیدات نوروزی پلیس خراسان رضوی نیز گفت : امسال نیز پلیس برنامه ریزی لازم برای انجام ماموریتهای نوروزی و ارایه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع)انجام داده است .

وی افزود: پلیس خدمتگزار مردم است و باید به گونه ای عمل کنیم که زائران ومجاوران ماموران را حافظ نظم وامنیت بدانند و هرجا که پلیس را مشاهده میکنند احساس امنیت و مهربانی به انها انتقال پیدا کند.

فرمانده ارشد انتظامی استان با بیان اینکه یکی از انتظارات وتوقعات به حق زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شیوه رفتار پلیس با آنهاست خاطرنشان کرد: نوع رفتار پلیس با مجاوران وزائران است که ملاک قضاوت انها درخصوص عملکرد پلیس قرار می گیرد. درهمین راست اموزشهای لازم برای توجه بیشتر به اخلاق مداری و رافت اسلامی به پرسنل ناجا داده شده است و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاری لایق و شایسته برای مردم ایران عزیز باشیم .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.