معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان رضوی گفت: با اقدامات صورت گرفته از سال ۹۲ تاکنون از تعطیلی هزار و ۱۶۷ واحد تولیدی این استان جلوگیری و از ۲۴۶ واحد تولیدی در این راستا بازدید شد.

دادگستری خراسان رضوی از تعطیلی هزار و ۱۶۷ واحد تولیدی جلوگیری کرده است

به گزارش قدس آنلاین، سید امیر مرتضوی در حاشیه دومین جشنواره مفلحون (ویژه آمران به معروف و ناهیان از منکر) در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور افزود: این اقدامات در چارچوب فعالیت های کمیسیون پنج نفره حمایت از سرمایه گذاری مشروع، کمیسیون صیانت از قوانین و مقررات و کمیسیون پیشگیری از بحران واحدهای تولیدی و صنعتی استان در قالب کمیته حمایت از سرمایه گذاری مشروع فعالان اقتصادی دادگستری خراسان رضوی انجام شده است.

وی اظهار داشت: در کمیته تملک بانکها نیز موارد تملک شده ای از واحدهای صنعتی وجود داشت که با اقدامات صورت گرفته بوسیله مالکان جدید یا مالکان قبلی، این صنایع دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی گفت: به عنوان مثال ۱۰۰ درصد واحدهای تعطیل شده در شهرک صنعتی کاویان از این طریق فعالیت خود را ازسر گرفتند.

مرتضوی افزود: در سال جاری کمیسیون پنج نفره حل اختلاف و حمایت از سرمایه گذاری دادگستری استان از تعطیلی ۲۴۷ واحد صنعتی و تولیدی جلوگیری نمود که در این راستا جلسات متعدد با مسئولان دستگاه ها و نهادهای اجرایی مرتبط برگزار شد.

وی اظهار داشت: مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی استان مربوط به تسهیلات بانکی و سود وام های برخی بانکها، مالیات بر ارزش افزوده مصرف کنندگان، تعیین مالیاتها، تامین اجتماعی، شرکتهای خدماتی و انرژی نظیر آب، برق و گاز می باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.