خراسان شمالی- اختامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان خراسان شمالی برگزار شد.

فعالیت‌های حوزه رسانه به هویت‌بخشی خانه مطبوعات کمک می‌کند
به گزارش خبرنگار قدس انلاین، حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان که در سالن همایش بانک ملی برگزار شد گفت: فعالیت های حوزه رسانه به هویت بخشی خانه مطبوعات کمک می کند.
وی اظهار داشت: امیدواریم سال جدید برای همه ی هموطنان بخصوص رسانه ها پر از تجربه، طرح و سخن های نو باشد.
وی افزود: از تمامی متولیان برگزاری این جشنواره بخصوص خانه مطبوعات استان که تمامی زحمات برگزاری این جشنواره از جمله صدور فراخوان، اطلاع رسانی ها، هماهنگی ها و برنامه ریزی که کار سخت و دشواری بود توسط این عزیزان به انجام رسید تشکر می کنم.
فرخنده با اشاره مسائل و مشکلات خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری های استاندار و معاونان ایشان، برای اجرایی شدن مصوبات جلسه از جمله بیمه، مسکن و تامین اعتبارات برای ارتقاء سرانه حمایت از نشریات و خبرگزاری ها جلساتی برگزار شد که از استاندار خراسان شمالی و معاونان وی تقدیر و تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم سال ۹۸ سال پر از فعالیت ها و اتفاقات خوب و بسیار نو در حوزه فعالیت رسانه در خراسان شمالی باشد و در بحث آموزش و بروز رسانی مطبوعات بتوانیم با همت و اراده جمعی بوجود آمده قدم های بلندی برداریم.
فرخنده گفت:  در سال ۸۴ با تشکیل خانه مطبوعات استان، هر سال شاهد این هستیم که به همت اهالی رسانه، این خانه محکم تر و با گام های استواری تر برداشته می شود.
وی اظهار داشت: رقم خوردن این اتفاقات خوب، می تواند فرآیند تشکیل خانه مطبوعات وهویت بخشی و تصویب شدن آن هر روز و سال به سال رشد و توسعه بوده و امیدوارم این جریان با اراده اصحاب هنر و رسانه هر سال بهتر و شاهد فضای زیست رسانه ای آرام در حوزه رسانه باشیم.
در پایان این مراسم از برترین های بخش های مختلف پنجمین دوره از جشنواره مطبوعات استان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود قدردانی شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.