فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ۸ ساله ۸۵ کشور علیه ایران در جنگ بودند گفت: این کشورها یا مستقیم در جنگ بودند و یا اینکه کمک‌های مالی و تجهیزاتی به رژیم بعث می‌کردند.

 سردار ‌تنگسیری ‌: ۸۵ کشور در جنگ تحمیلی با ایران در نبرد بودند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، در یادواره سرداران و ۶۰ شهید بخش ساحلیدلوار تنگستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و با قدردانی از حضور با شکوه مردم شهیدپرور و روحانیون  در سومین یادواره سرداران و ۶۰ شهید دلوار تنگستان اظهار داشت: شهرستان تنگستان در عرصه مقاومت و مبارزه با متجاوزان دارای کارنامه دو قرنی دارد و این سرزمین به عنوان نماد مبارزه با استعمار است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام که امنیت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند افزود:مردم دلوار دارای پیشینه درخشان مبارزاتی در راه استقلال ایران هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه افتخار بخش دلوار  و من به عنوان سرباز جمهوری اسلامی انتساب به این دیار سرافراز است خاطرنشان کرد: امروز هر دلواری و بوشهری و ما مفتخریم که شهید محمد احمدی جوان شهید مدافع حرم از این دیار مبارزپرور است.

سردار تنگسیری افتخارات امروز نظام جمهوری اسلامی را مرهون شهدا دانست و تصریح کرد: زمانی که در جنگ تحمیلی دنیا علیه ما بود و ما دست خالی، مردمی مظلوم بودیم که از انقلابی نوپا دفاع می‌کردیم در این راستا ایمان ما قوی‌تر شد و در مقابل دشمنان مردانه ایستادیم.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ۸ ساله ۸۵ کشور علیه ایران در جنگ بودند گفت: این کشورها یا مستقیم در جنگ بودند و یا اینکه کمک‌های مالی و تجهیزاتی به رژیم بعث می‌کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در جنگ تحمیلی در تحریم اقتصادی کامل مقاومت کردیم گفت: در این راستا  با اتکاء به خداوند متعال  ضمن ایستادگی و مقاومت ما ماندیم و دشمنان  شکست خورده رفتند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه استحکام نظام جمهوری اسلامی به دعای خیر شهداست خاطر نشان کرد:تنگناهای بسیاری را با یاد شهدا پشت سرگذاشتیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تا انتها برویم  بیان کرد: اگر امروز دشمن مقابل  ایران اسلامی زبون است به سبب ایثار شهدا و توکل به خدای قادر متعال، رهیری امام راحل و مقام معظم رهبری است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، مردم بوشهر را مردمی مقاوم با پیشینه درخشان مبارزه با استعمار و استکبار دانست و تصریح کرد: مسیر انقلاب اسلامی باید با اقتدار پیمود و بدون شک پیروزی ازآن ملت ایران است.

سردار تنگسیری تاکید کرد: ما با عنایت شهدا و اتکای به خدا از سد همه مشکلات اقتصادی با اقتدار عبور می‌کنیم.

وی با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: ما باید گام به گام  با رهبر معظم انقلاب در مسیر انقلاب اسلامی با صلابت قدم برداریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر نقش مهم مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان تصریح کرد: ذلت ازآن کسانی است که دست در دست آمریکا، صهیونیست و یهود دارند و کسانی که فکر می‌کند ارتباط با آمریکا عزت در پی دارد خیالی باطل و پوچ است.

در این آیین از ۶۰ شهید والامقام دلوار تنگستان تجلیل شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.