همدان- با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در همدان از زحمات چندین‌ساله آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان تقدیر و آیت الله حبیب الله شعبانی به طور رسمی به عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان همدان معرفی شد.

مراسم تکریم نماینده سابق و معرفی نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین، آخرین شورای اداری استان همدان در سال ۹۷ حال و هوای تکریم و تقدیر داشت؛ در شورای اداری استان همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی، جوان‌ترین روحانی دانش‌آموخته سطح عالی حوزه علمیه قم در بین نمایندگان ولی فقیه کشور است که اصالتا هم همدانی است حکم انتصاب خود را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به نمایندگی  از مقام معظم رهبری از آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری دریافت کرد.

 در مراسم تقدیر از نماینده سابق ولی فقیه در استان و معرفی نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان همدان و امام‌جمعه همدان، اظهار کرد: مردم استان همدان مهربان و قدرشناس هستند؛ هفته پیش هم در پایان برگزاری آخرین نمازجمعه‌ای که امامت آن را بر عهده داشتم مجدد قدرشناسی خود را اثبات کردند.

وی افزود: با هیچ بیانی نمی‌توانم این قدرشنای را ادا کنم و تا قیامت مدیون  قدردانی و لطف مردم استان همدان هستم. د رمدت تصدی در این مقام برای خدمت به مردم تلاش کردم. مدیریت پیامبرانه امام(ره) و جانشین صالحش مقام معظم رهبری در کشور موجب موفقیت و سربلندی نظام شده است. آیت‌الله محمدی بعد از تکریم و واگذاری این سمت در استان همدان همچنان نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری است و ریاست بنیاد ملی و بین‌المللی بوعلی سینا را هم بر عهده دارد.

در مراسم تکریم از نماینده سابق ولی فقیه در استان و معرفی نماینده جدید ولی فقیه در استان آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین با خواندن حکم  انتصاب نماینده جدید ولی‌فقیه در استان همدان و تبریک فرارسیدن خجسته روزهای ماه‌ رجب، اظهارکرد: رجب ماه منصوب به بعثت پیامبر خاتم حضرت محمد(ص) و ماهی است که در آن چندین ولادت از معصومان شکل گرفته است که همه در دوران حیات خود و حتی بعد از مایه شکوه عظمت دین اسلام بودند.

وی درباره جایگاه همدان هم گفت: همدان شهری عالم پرور است و سبقه مبارزان انقلابی و فرهنگ و تمدن دیرین آن برای هم آشکار و مبرهن است و نقش موثری و بارزی هم با حضور رزمندگان، ایثارگران و سرداران خود در دفاع از نظام مقدس اسلامی ایران و ولایت داشته است.

وی ادامه داد: از برنامه‌های ثابت و دامی مقام معظم رهبری تکریم و رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران  و به خصوص شهدای مدافع حرم است.

 به گزارش قدس‌آنلاین، قبل از تشکیل شورای ادارای استان همدان آیت‌الله حبیب شعبانی موثقی نماینده جدید ولی فقیه و  امام جمعه همدان، استاندار همدان و نمایندگان مردم همدان در مجلس، با حضور در گلزار شهدای همدان در آخرین جمعه سال بر پاسداران آزادگی غیرت و شرف و کیان کشور ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.