معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز کار استکبار تمام و رو به پایان است، کشورهای پادوی او باید بدانند که این کشور رو به نابودی است و ملت ایران راه روشن را در پیش گرفته است.

سردار نقدی: آمریکای جنایتکار رو به پایان و احتضار است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی  معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در یادواره شهید مدافع حرم علی منیعات، با اشاره به اینکه مدافعان حرم سند پیروزی انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: دشمن تمام ابزار، سلاح و امکانات خود را گرفت تا به ملت ما آسیب برساند، وقتی که در میدان ترور و جنگ تحمیلی سرافکنده شد، رو به جنگ فرهنگی آورد.

وی افزود: اما ملت ایران با حماسه و فداکاری فرزندان و عزیزان خود عزت و شرف و آزادی را به ایران اسلامی بخشیدند و دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ۲۷۵ رسانه به زبان فارسی برای هجوم فرهنگی به ملت ایران تجهیز شده است، ۴۰رادیو و رسانه به زبان عربی و فارسی استان خوزستان را در معرض خطر قرار داده است، اما ملت ما در نبرد با آنها عزت و عظمت خلق کرده است.

نقدی عنوان کرد: دشمن با آتش رسانه‌ای خود به دنبال آلوده کردن جوانان و غرق آنها در دنیا است، اما افرادی چون منیعات‌ها و مدافعان حرم در میدان نبرد عظمت اسلام و ایران را به رخ دشمن کشاندند و خود را به عنوان شاگرد مکتب امام حسین(ع) معرفی کردند.

وی اظهار کرد: جوانان امروز ما هیچ چیزی از جوانان نسل اول انقلاب کم ندارند، بلکه بهتر هستند، امروز نسل سوم و چهارم انقلاب آماده حماسه آفرینی و تکرار کردن عملیات‌های چون بیت‌المقدس هستند و اعلام می‌کنند که تا پای جان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکای جنایت کار توسط داعش تکفیری دنبال این بود که صدام جدیدی با دین انحرافی و خود ساخته را بر سر کار آورد و برای این هدف خود جنگ مذهبی به راه انداختند، اما شهدای مدافع حرم ما در مقابل تکفیری‌ها قد علم کردند و آنها را به زانو درآوردند.

وی اظهار کرد: مدافعان حرم معجزات انقلاب اسلامی هستند، انقلابی که به فرموده امام راحل مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی امام زمان(عج) خواهد بود.

نقدی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به آینده کشور ما امید دارند، این واقعیت محض و واقع‌بینانه است، ملتی که خط و مشی او خط و مشی انقلاب باشد، همواره پیروز بزرگ میدان خواهد بود.

وی افزود: ملت ما نسبت به ایران سال ۵۷ قابل مقایسه نیست، اکنون ملت ما مسیر پیشرفت و عزت را به دست گرفته در حالی که آمریکا نسبت به سابق ده‌ها درجه سقوط کرده و اکنون در حال احتضار است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز کار استکبار تمام و رو به پایان است، کشورهای پادوی او باید بدانند که این کشور رو به نابودی است و ملت ایران راه روشن را در پیش گرفته است.

وی افزود: ملت‌های عرب در راه آرمان و اهداف ناب اسلامی نترسند و از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند و علیه طاغوت قیام کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.