عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمار خدمات انقلاب اسلامی را که بعضاً رکوردهای جهانی را در اختیار دارد به‌درستی اطلاع‌رسانی نکردیم.

خدمات انقلاب اسلامی به درستی اطلاع‌رسانی نشده است

به گزارش قدس آنلاین، حسن رحیم‌پور ازغدی گفت: ضرورت ایجاد تمدن جدید اسلامی، اهداف کوتاه مدت و بلندمدت حرکت آینده نظام و کشورهم ترسیم، توجه دادن به امکان و ضرورت دینی‌سازی دینی نیاز امروز است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه هدف فشارهای علیه انقلاب اسلامی در فضای رسانه بیان ناتوانی مسؤولان است، ادامه داد: دشمن با دروغ‌نمایی، سیستم موجود در نظام را ذاتاً فاسد نشان می‌دهد و اتفاقات را چندین برابر بزرگ‌تر و اخبارغیرواقعی را واقعی جلوه می‌دهند.
وی ادامه داد: دشمنان ادعا می‌کنند که اسلام و شیعه، امکان و قدرت تمدن‌سازی ندارد، در حالی که مردمی‌ترین انقلاب در جهان با رای مردم و توسط تمدن شیعه به وجود آمده که توانایی تمدن‌سازی هم دارد و باید آن را بالفعل کرد.
رحیم‌پور ازغدی با اشاره به پیشرفت‌های ایران طی ۴۰ سال گذشته و کسب رتبه‌های برتر علمی در جهان اشاره و تصریح کرد: ما نتوانستیم مانند دیگران از ابزار رسانه استفاده کنیم و توانایی‌های داخلی را به مردم کشورمان انعکاس دهیم، در این مورد انتقادهایی بر ما وارد است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: نتوانستیم دستاوردهای انقلاب را به‌طور گسترده به اطلاع عموم مردم برسانیم.
وی با اشاره به اینکه ما آمار خدمات انقلاب اسلامی را که بعضاً رکوردهای جهانی را در اختیار دارد به‌درستی اطلاع‌رسانی نکردیم، اضافه کرد: دشمنان وانمود می‌کنند که نظام اسلامی به‌دروغ از اخلاص و عدالت دینی می‌گوید و در عمل این چنین نیست، درحالی که تنها روحانیتی که در جهان توانسته نظامی مردمی را تأسیس و هدایت کند، روحانیت شیعه و امام(ره) بوده است، البته ما نقاط ضعفی داریم، اما دشمنان این ضعف‌ها را به همه مسؤولان کشور نسبت می‌دهند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.