نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی مشترک از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برای حضور در سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی دعوت کردند.

پیام دعوت مسؤولان خراسان رضوی برای حضور در سخنرانی مقام معظم رهبری

به گزارش قدس آنلاین ، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی مشترک از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برای حضور در سخنرانی مقام معظم رهبری که در نخستین روز سال 98 در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، دعوت کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

اکنون که به فضل الهی و به‌برکت وجود مرقد شریف حضرت رضا(ع) آغاز سال جدید را در جوار بارگاه منور رضوی آغاز می‌کنیم، همجواری فصل بهار مجاورت و زیارت حرم ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا و دیدار با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای که سرچشمه‌ای برای تبدیل حالمان به احسن الحال و استفاده از کلام مدبرانه معظم له می‌دانیم.

به همین جهت و میمنت از همه زائران و جاوران عزیز دعوت می‌کنیم در نخستین روز بهار جهت استفاده از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضور یابند تا با تلاش و همدلی در جهت شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

گفتنی است؛ سخنرانی رهبر معظم انقلاب پنج شنبه اول فروردین ماه سال 1398 ساعت 15 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.