معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی گفت: امسال در راستای حمایت از صنعتگران از تعطیلی هزار واحد تولیدی و صنعتی جلوگیری به عمل آمد.

جلوگیری از تعطیلی هزار واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی

به گزارش  قدس آنلاین ، سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی در جشنواره مفلحون که در شهرک فناوری و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور برگزار شد در جمع اصحاب رسانه گفت: با اقدامات صورت گرفته از سال ۹۲ تاکنون از تعطیلی یک هزار و ۱۶۷ واحد صنعتی و تولیدی این استان جلوگیری و از ۲۴۶ واحد در این راستا بازدید به عمل آمده و مشکلات آن‌ها رفع شده است.

وی تصریح کرد: در کارگروه‌های تخصصی و کمیته تملک بانک‌ها همچنین موارد تملک شده‌ای از واحدهای صنعتی وجود داشت که با اقدامات صورت گرفته بوسیله مالکان جدید یا مالکان قبلی، این صنایع دوباره به چرخه تولید و اشتغال برگشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی اظهار کرد: مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، تسهیلات بانکی، تعیین مالیات، تامین اجتماعی و شرکت‌های خدماتی و انرژی نظیر آب، برق و گاز است.

مرتضوی افزود: مهمترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده که از ابتدای امسال در این زمینه بیش از ۱۵۲ واحد صنعتی و تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع رجوع شده و به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

وی تصریح کرد: امسال کمیسیون پنج نفره حمایت از سرمایه گذاری دادگستری استان خراسان رضوی از تعطیلی ۲۴۷ واحد صنعتی و تولیدی جلوگیری کرد که در این راستا طی نشست‌های متعدد با مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مرتبط مشکلات رفع شد و از این طریق فعالیت خود را ازسر گرفتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.