محمدرضا شناسنده گفت: طرح ویژه سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز شد اما هنوز ظرفیت‌های خالی در تاریخ‌ها، مسیرها و قطارهای مختلف موجود است و تا این لحظه فقط ۶۰ درصد بلیت‌ها خریداری شده است.

۴۰ درصد ظرفیت قطارهای نوروزی خالی است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمدرضا شناسنده رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی‌ رجا بیان کرد: ‌از حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار صندلی ایجادی توسط شرکت رجا برای سفرهای نوروزی تا این لحظه فقط ۶۰ درصد بلیت‌ها خریداری شده و مابقی موجود است.

وی گفت: هموطنان‌ با توزیع سفر خود در بازه زمانی مختلف علاوه بر بهره‌مندی از سفر با قطار، می‌توانند از تخفیفاتی که این شرکت در تاریخ‌ها و مسیرهای مختلف نیز ارائه می‌دهد استفاده کنند.

‌رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا با اشاره به نشست‌های منظم ستاد نوروزی شرکت حمل و نقل ریلی رجا اظهار داشت: با هماهنگی کامل برای خدمت رسانی مطلوب، در خدمت مسافران ریلی برای سفر با قطارهای این شرکت هستیم.

شناسنده اضافه کرد: مسیر تهران- مشهد از تاریخ ۴ فروردین دارای ظرفیت خالی است و از تاریخ دوازدهم فروردین تخفیف مناسب وجود دارد.

وی ادامه داد: مسیر مشهد-تهران نیز در همه روزها دارای ظرفیت خالی است و در سایر مسیرها هم روزهای با تخفیف وجود دارد.

معاون اجرایی رجا افزود: برای نوروز سال جاری حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار صندلی ظرفیت ایجاد شده است که روزانه ۱۵۰ قطار ( ۷۳ حرکت بین شهری و ۷۷ حرکت حومه ای) در خدمت مسافران است.

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا گفت: هموطنان‌ می‌توانند به صورت غیر حضوری (تلفنی ۱۵۳۹، اینترنتی و اپلیکیشنی) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش، بلیت قطار را در سراسر کشور تهیه کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.