دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال درحالی روز یکشنبه برگزار خواهد شد که سایپا در صورت پیروزی برای نخستین بار قهرمان خواهد شد.

سایپا دراندیشه فرار از "نقره"

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فینال دوم لیگ برتر والیبال فردا با برگزاری دیدار بین دو تیم سایپا و شهرداری ورامین برگزار خواهد شد. نارنجی پوشان سایپا در بازی نخستِ روز پنجشنبه با نتیجه ۳ بر یک شهرداری ورامین را شکست داند تا در بازی دوم با خیالی آسوده‌تر وارد زمین شوند.

شاگردان پیمان اکبری در سایپا برای هفتمین بار حضور در فینال را تجربه می‌کنند و تا به امروز دست‌شان از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

تیم سایپا فردا در صورت پیروزی مقابل شهرداری ورامین برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد اما باید دید شهرداری ورامین اجازه این کار را به سایپا خواهد داد یا کار به بازی سوم کشیده خواهد شد. شاگردان رحمان محمدی راد در ورامین در دور مقدماتی مسابقات به عنوان تیم صدرنشین راهی پلی آف شدند و شاید کم‌تر هوادار خوشبین این تیم تصورش را می‌کرد که در بازی نخست فینال با نتیجه ۳ بر یک مقابل سایپا تن به شکست دهد اما نارنجی پوشان سایپا که موتورشان تازه در پلی آف روشن شده بود نشان دادند که عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده اند و همین کار را برای ورامین سخت‌تر کرده است.

حال سالن ۱۲ هزار نفری آزادی فردا میزبان بازی دوم فینال خواهد بود و باید دید شهرداری ورامین مانع پیروزی دوم سایپا خواهد شد و کار را به بازی سوم می‌کشاند یا سایپا که به تیم نقره‌ای معروف است فردا با پیروزی دوم، قهرمان لیگ برتر می‌شود و طلسم هفت دوره حضور در فینال را با مدال طلا خواهد شکست.

در بازی نخست حدود دو هزار تماشاگر از نزدیک بازی را تماشا کردند و نکته مهم در این دیدار حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی در سالن بود که مانع از بروز حواشی در این بازی شدند تا فینال بدون حاشیه و درگیری برگزار شود. حواشی که بارها در مسابقات والیبال شاهد بودیم اما این بار با برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای بازی مهم و حساس فینال به صفر رسید بود.

بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال:

سایپا تهران _ شهرداری ورامین (ساعت ۱۷)

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.