وینفرد شفر در غیاب بازیکنان مصدوم پر تعداد خود کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی دارد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی مازندران

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر در یکی از کلیدی ترین دیدارهای فصل باید استقلال را برای دیدار با نساجی مازندران آماده کند؛ با توجه به تساوی سپاهان و دیدار خارج از خانه پرسپولیس، استقلال شانس زیادی برای ارتقا رتبه خود در جدول رده بندی دارد و به همین دلیل این دیدار خانگی برای تیم شفر بسیار مهم است.


سید حسین حسینی دروازه بان اول استقلال خواهد بود تا دوباره در لیگ برتر برای آبی ها به میدان برود. تغییرات اما در خط دفاعی ادامه دارد و با خروج وریا غفوری، شفر دانشگر را جانشین این بازیکن می کند تا منتظری به سمت راست خط دفاعی برود. زوج دانشگر و چشمی در مرکز دفاع حضور دارند و میلاد زکی پور در سمت چپ به میدان می رود.


خط میانی استقلال با حضور علی کریمی، فرشید باقری و پاتوسی به نظر بی تغییر می آید و اهمیت این مسابقه به شکلی است که سرمربی استقلال به هیچکدام از این سه بازیکن استراحت ندهد.


در خط حمله شفر ایسما و منشا را در اختیار دارد اما فرشید اسماعیلی به این دیدار نمی رسد تا دوباره نوبت به داریوش شجاعیان برسد و این بازیکن در ترکیب اولیه استقلال به میدان برود.


سرمربی استقلال البته می تواند در خط حمله از طارق همام نیز از ابتدا استفاده کند اما وضعیت حضور او از ابتدا به تایید کادرپزشکی نیاز دارد و باید مشخص شود که این بازیکن می تواند ۹۰ دقیقه به میدان برود یا نه. این احتمال وجود دارد که با آمادگی طارق، سرمربی استقلال او را جانشین منشا کند.


استقلال در این دیدار وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، رضا آذری و اللهیار صیادمنش را قطعا به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین مهدی قائدی نیز در تمرینات تیم امید حضور دارد و استقلال را همراهی نمی کند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.