عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رفتار رسانه های اروپایی در قبال فاجعه قتل عام مسلمانان مظلومی که در نماز جمعه به شهادت رسیدند،ناشی از مواضع سران اتحادیه اروپا در رابطه با تروریسم است.گروه های تکفیری با پشتوانه اروپایی ها منجر به قتل عام در کشورهای اسلامی شده اند،رسانه های غربی انعکاس دهنده نظرات نظام سرمایه داری حاکم بر اروپا هستند.

رفتار رسانه‌های اروپایی در قبال فاجعه قتل عام مسلمانان،ناشی از مواضع سران اتحادیه اروپاست

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی قدوسی، به برخورد چندگانه رسانه های غربی در رابطه با قتل عام مسلمانان در نیوزیلند اشاره کرد و گفت: رفتار رسانه های اروپایی در قبال فاجعه قتل عام مسلمانان مظلومی که در نماز جمعه به شهادت رسیدند،ناشی از مواضع سران اتحادیه اروپا در رابطه با تروریسم است.

گروه های تکفیری با پشتوانه اروپایی ها منجر به قتل عام در کشورهای اسلامی شده اند

وی در ادامه افزود: رسانه های غربی انعکاس دهنده نظرات نظام سرمایه داری حاکم بر اروپا هستند که بیش از ۵ ماه رفتار نامناسبی با معترضان در فرانسه که علیه نظام سرمایه داری دست به اعتراض زده اند،داشته اند.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: گروه های تکفیری به ویژه داعش با پشتوانه اروپایی ها منجر به ایجاد حوادث و قتل عام در کشورهای اسلامی شده اند.

مواضع نخست وزیر نیوزیلند در قبال با قتل عام مسلمانان ارزنده بود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از موضع نخست وزیر نیوزیلند در رابطه با قتل عام مسلمان توسط یک فرد نژاد پرست اشاره و تاکید کرد: مواضع نخست وزیر نیوزیلند در قبال به شهادت رسیدن جمعی از مسلمانان بسیار خوب بود.

کریمی قدوسی اظهار کرد: در چند سال اخیر در کشورهای اروپایی شاهد بوجود آوردن چنین حوادثی بودیم و قطعا ایجاد چنین حادثه هایی سبب انسجام مردم متعهد و معتقد اروپا به ارزش های انسانی و همدردی آن ها با مسلمانان می شود.

وی تصریح کرد: رسانه های غربی و همچنین سران مدعی حقوق بشرقطعا در دادگاه تاریخ  نسبت به مواضع چندگانه خود در قبال با اینچنین جنایاتی محاکمه می شوند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.