مازندران- سید محمد نظری گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی و برقراری تردد ایمن و روان در سطح محورهای این استان، پروژه های راهسازی مختلفی در سال‌جاری به بهره برداری رسید.

محورهای مازندران آماده استقبال از مسافرین نوروزی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید محمد نظری  مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا مسافران نوروزی در آغاز سال جدید، سفری ایمن و کم خطر را تجربه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: محورهای  شمالی ایران از پر تردد ترین راههای کشور بوده و باتوجه به گردشگر پذیربودن منطقه در ایام تعطیلات، حجم ترافیک ورودی به این منطقه افزایش قابل توجه‌ای دارد.

نظری از زیر بار ترافیک رفتن بخشی از قطعات پروژه تعریض و ۴ خطه کردن محور هراز در آخرین روزهای امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و افزود: افتتاح یک‌دستگاه پل در محور ساری - خزرآباد (پل پنبه چوله) و بهره برداری از ۶.۴ کیلومتر از تعریض محور سیمرغ، ۷ کیلومتر از محور سیمرغ به بهنمیر  و ۵.۴ کیلومتر از محور حسین آباد - طوسکلا - بهشهر و ۵ کیلومتر از محور نور - چمستان در روزهای پایانی سال و با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره اقدامات خوب صورت گرفته در محور های ارتباطی استان گفت: پروژه های متعدد راه‌سازی در سطح محورهای شریانی استان مازندران در دست انجام بوده است که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه ها و برقراری تردد ایمن در سطح راه‌های استان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطر نشان کرد: عملیات راهسازی و تعریض در محورهای نور – چمستان - آمل، محور بهشهر - زاغمرز، گلوگاه - دامغان، آمل - بابل قدیم، محور ساری - خزرآباد (سه راهی پلاژ به سمت بهنمیر)،  قائمشهر - جویبار، آمل - فریدونکنار، قائمشهر - کیاکلا، ساری - تاکام و همچنین محورهای روستایی استان در دست اجرا بوده که با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه راه و شهرسازی در آینده نزدیک به بهره برداری خواهید رسید.

نظری تصریح کرد: باتوجه به ورود گردشگران و مسافرین به استان و حجم بالای تردد و ترافیک در راههای مواصلاتی، می طلبد تا اقدامات گسترده و بهنگامی درخصوص ایمن سازی و آرام سازی ترافیک صورت گیرد که در این راستا همکاران پرتلاش راهداری با برنامه ریزی از قبل تعیین شده فعالیت های گسترده ای در زمینه ارتقای ایمنی محورها و افزایش ضریب تردد در محورهای مواصلاتی استان در دستور دارند.

رئیس شورای حمل و نقل استان مازندران یادآور شد: همکاران مان در سایر زیربخش های حوزه حمل و نقل در استان از جمله ریلی، جاده ای، هوایی و سایر بخش ها با بسیج همه امکانات و تلاش و کوشش شبانه روزی آماده استقبال از مسافرین نوروزی هستند.

نظری ابراز امیدواری کرد: در سال آینده بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت کلیه مقررات و قوانین توسط رانندگان شاهد سالی بدون حوادث جاده ای در کشور و استان مازندران باشیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.