مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: برای ایام عید و تعطیلات، ۵۰۷ تن گوشت منجمد دریافت کردیم که توزیع آن را از امروز شروع خواهیم کرد. ۱۰۰ تن گوشت گرم نیز دریافت کردیم که در چند روز آینده توزیع خواهد شد.

توزیع ۵۰۷ تن گوشت منجمد از امروز در استان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان امروز در جلسه شورای اداری استان در سالن اجتماعات استانداری، اظهار کرد: در اجرای طرح یا الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، مردمی کردن اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، مطرح است.
 
وی با بیان اینکه ۵۰ تفاهم‌نامه معین اقتصادی در ۲۰ جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌ها، شورای گفت‌وگو و شورای فرهنگ عمومی با حضور آیت‎الله علم‌الهدی امضا شده، عنوان کرد: ۵۴۳ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۴ هزار و ۵۹۳ میلیارد تومان و ۶۹۵ میلیون یورو به امضا رسیده که ۴۶ هزار و ۴۱۳ شغل ایجاد خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون در حوزه اقتصادی استان، ۹۱۰ طرح توسط بخش خصوصی استان با ارزش ۵ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره‌بردای رسیده و در حال حاضر ۳۴۵۱ طرح توسط بخش خصوصی را در حال اجرا داریم که ارزش آن‌ها ۳۵ هزار میلیارد تومان است و امیدواریم ۱۰۴ هزار شغل را نیز ایجاد کند.
 
رسولیان افزود: از جمله پروژه‌های بسیار بزرگ که دیروز در استان انجام شد، نوار نقاله انتقال سنگ آهن بوده که در خاورمیانه منحصر به فرد است و ۳ هزار تن در ساعت انتقال می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.