«جب بوش» برادر کوچک‌تر «جورج بوش پسر» و نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا اعلام کرد که از نظر او، یک نامزد از حزب جمهوری‌خواه باید با «دونالد ترامپ» در انتخابات سال آینده رقابت کند.

بوش: یک نامزد جمهوری‌خواه باید با ترامپ رقابت کند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، در حالی که اعلام نامزدی چهره‌های حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا ادامه دارد، پسر «جورج بوش پدر» و برادر «جورج بوش پسر» در یک مصاحبه گفته است که حزب جمهوری‌خواه باید در مبارزات درون حزبی خود یک نامزد جهت رقابت با «دونالد ترامپ» داشته باشد.

«جب بوش» فرماندار ایالت فلوریدا در سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ در مصاحبه با «سی‌ان‌ان» که قرار است امروز شنبه به صورت کامل پخش شود، درباره انتخابات سال آینده ریاست جمهوری این کشور اظهارنظر کرد.

پایگاه «واشنگتن اگزمینر» پیش از انتشار کامل این مصاحبه توسط سی‌ان‌ان، بخش‌هایی از آن را منتشر کرده است.

جب بوش که در مبارزات درون حزبی و مقدماتی جمهوری‌خواهان در سال ۲۰۱۶ قافیه را به «دونالد ترامپ» باخت و ناکام ماند، در این مصاحبه گفته که از این حزب باید فردی با ترامپ در انتخابات سال آینده رقابت کند.

او گفت: «به نظر من کسی (از حزب جمهوری‌خواه) باید رقابت کند چرا که باید به جمهوری‌خواهان فرصت داده شود».

برادر کوچک‌تر «جورج بوش پسر» با اذعان به دشواری رقابت هر نامزد جمهوری‌خواه با ترامپ گفت: «شکست دادن رئیس‌جمهور مستقر، کار سختی است».

جب بوش در توضیح سختی کار هر نامزد جمهوری‌خواهی برای رقابت با ترامپ تاکید کرد که رئیس‌جمهور کنونی آمریکا «از یک پایگاه رای قوی و وفادار برخوردار است».

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داده که «لری هوگان» فرماندار کنونی جمهوری‌خواه ایالت مریلند درصدد به چالش کشیدن ترامپ در مبارزات درون حزبی و مقدماتی این حزب است.

اظهارات بوش در حالی مطرح شده که تاکنون از حزب دموکرات چهره‌های متعددی از قبیل «برنی سندرز» و دیگر اعضای دموکرات کنگره برای رقابت در انتخابات سال آینده و رقابت نهایی با ترامپ نامزدی خود را اعلام کرده‌اند و احتمال نامزدی افرادی از قبیل «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» هم وجود دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.