مطابق اظهارات مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور قرار بود توزیع گوشت تنظیم بازار تا پایان سال از سوی فروشگاه های شهروند ادامه داشته باشد، این در حالی است که اکنون خبری از تحقق این وعده نیست و حدود سه روز است که توزیع گوشت گرم گوسفندی متوقف شده است.

توقف توزیع گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه زنجیره ای

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، یک ماه پیش بود که ورناصری، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره وضعیت عرضه گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد و گرم تنظیم بازاری اظهار کرد: عرضه گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد و گرم تنظیم بازاری تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت که با نرخ مصوب خواهد بود؛ به عنوان مثال هر کیلوگرم گوشت گوساله تنظیم بازاری ۲۸ هزار تومان، هر کیلو گرم گوشت مرغ گرم ۱۱۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم به صورت لاشه حدود ۴۲ هزار تومان خواهد بود.

همچنین  روابط عمومی شرکت شهروند،  چند روز گذشته  با اشاره به شرایط خاص روزهای پایانی سال و هیجان خرید شهروندان در خرید گوشت قرمز، گفته بود: با تدابیری که اندیشیده شده است، شرایط عرضه و توزیع گوشت گوسفندی طی روزهای آینده بهبود پیدا خواهد کرد و بر اساس تصمیمی که مدیریت تنظیم بازار کل کشور گرفته است مشکل عرضه این محصول به زودی حل خواهد شد و گوشت مورد نیاز شهروندان بدون هیچ کمبودی، در فضایی آرام تأمین خواهد شد.

 این در حالی که طبق گزارش های میدانی از فروشگاه های شهروند طی دو روز گذشته گوشت تنظیم بازار از سوی هیچ فروشگاه شهروندی در تهران توزیع نشده است. خبرنگار تسنیم طی تماسی با چندین شعبه از این فروشگاه مطلع شد که گوشت قرمز تنظیم بازاری طی دور روز گذشته توزیع نشده است، تنها گوشت توزیع شده در این فروشگاه گوشت چرخ کرده بوده است.

شهرام جباری زادگان نیز ۱۸اسفند درباره توقف توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره‌بار در شهر تهران ، اظهار کرد: از صبح امروز توزیع گوشت تنظیم بازار متوقف شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که علت توقف توزیع چه موضوعی است،گفت: در این ارتباط هیچگونه اطلاع رسانی نشده است و بر اساس گزارشاتی که در اختیار داریم، توزیع گوشت حتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله شهروند، رفاه و اتکا نیز متوقف شده است.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین افزود: روزانه ۲۰ تا ۳۰ تن گوشت از طریق شرکت پشتیبانی امور دائم وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در اختیار سازمان میادین قرار می‌گرفت که از امروز این توزیع متوقف شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.