مازندران- سبحان رجب پور گفت: بنزین یورو چهار از ۲۹ اسفندماه در تمام ۱۳ جایگاه عرضه سوخت در مرکز مازندران عرضه می‌شود.

توزیع بنزین یورو چهار از ۲۹ اسفند در تمام جایگاه‌های مرکز مازندران/حذف گاز مایع از باک خوردوها، نیازمند عزم ملی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سبحان رجب پور مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری، صبح امروز(یکشنبه) در نشست هم اندیشی با خبرنگاران همیار نفت، با اعلام اینکه حذف گاز مایع از مصرف سوخت خودروها، عزم ملی را می طلبد، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از خودروها بصورت غیرمجاز از گاز مایع استفاده می کنند که حل این معضل به تنهایی از عهده شرکت فرآورده های نفتی برنمی آید.

وی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با چرایی عدم جلوگیری از عرضه غیرمجاز گاز مایع به خوردوها، با اشاره به اینکه یارانه اختصاص یافته به گاز مایع بیشتر از همه فراورده هاست، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز گاز مایع در خودروها باید همه دستگاه های ذیربط پای کار بیایند.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه اغلب خودروهایی که از گاز مایع استفاده می کنند، مدل پایین هستند، اضافه کرد: با حذف عدم ارائه معاینه فنی و بیمه اینگونه خودروها می توان بخش اعظمی از این معضل را حل کرد.

رجب پور از عرضه بنزین یورو چهار از ۲۹ اسفندماه در تمام ۱۳ جایگاه عرضه سوخت در مرکز مازندران خبر داد و گفت: روزانه ۳ میلیون لیتر بنزین در مازندران مصرف می شود که در ایام نوروز این رقم ۳۰ درصد افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ جایگاه منتخب در سطح استان نفتگاز یورو چهار توزیع می کنند، افزود: در ۱۱ ماهه امسال حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر بنزین در مازندران عرضه و مصرف شد.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری یادآور شد: گشت های کنترلی در مدت یکماه گذشته طی دو مرحله از جایگاه های عرضه سوخت بازدید و نواقص موجود را رفع کردند تا مردم و مسافران در ایام نوروز با مشکل مواجه نشوند.

رجب پور از شهروندان خواست شکایات خود را با شماره تلفن های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۸ میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی از انبار نفت ساری بارگیری و به مقاصد موردنظر ارسال می شود، از مردم خواست در مصرف سوخت صرفه جویی کنند چرا که با مصرف کمتر از یک لیتر توسط هر خودرو، روزانه ۲۰ میلیون لیتر صرفه جویی در کشور صورت می گیرد.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری در پاسخ به سوال دیگر قدس آنلاین در رابطه با تعطیلی سرویس های بهداشتی اغلب جایگاه ها و وضعیت ناهنجار برخی نمازخانه ها، خاطرنشان کرد: امکانات تعبیه شده در جایگاه های عرضه سوخت تنها برای پرسنل بوده و جوابگوی مسافران و شهروندان نیست.

رجب پور با تایید اینکه ۲۰ درصد جایگاه ها وضیت مناسبی ندارند، از عدم استفاده درست امکانات رفاهی در جایگاه های از سوی مردم گلایه کرد و گفت: به کلیه شهرستانها ابلاغ شد تا نمازخانه کلیه جایگاه ها بررسی و بهینه سازی شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگارمان در رابطه با اینکه چرا مردم هنوز نسبت به کیفیت سوخت برخی جایگاه ها گلایه دارند، خاطرنشان کرد: وضعیت جایگاه ها نسبت به گذشته بهتر شده است و جایگاه ها برای کسب درآمد بیشتر به بازسازی روی آوردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.