سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش نسبت به احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد.

رنار: تمرکزم روی جام ملت‌های آفریقا است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در روزهای اخیر بار دیگر از اروی رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان یاد شده و حتی شایعاتی مبنی بر توافق این سرمربی فرانسوی با فدراسیون فوتبال ایران نیز بر سر زبان‌ها افتاده است. برای صحت این موضوع سراغ این سرمربی فرانسوی رفتیم که پاسخ وی نسبت به شایعات مطرح شده، مبهم بود.

اروی رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که تا سال ۲۰۲۲ با فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد دارد، در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم که «آیا مذاکره‌ای با فدراسیون فوتبال ایران داشته‌اید و اینکه توافقی بین شما صورت گرفته است یا خیر؟»، گفت: «من تمرکزم را روی جام ملت‌های آفریقای پیش‌رو در مصر گذاشته‌ام».

شب گذشته هم سایت فرانسوی «۳۶۰ اسپورت» در خصوص شایعه احتمال حضور اروی رنار روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به نقل از این سرمربی فرانسوی نوشت: «شخصی نزدیک به رسانه‌ها از زمان حضورم در مراکش، تلاش می‌کند تا با انتشار خبرهای دروغ وضعیت مرا بی‌ثبات کند اما من روی اهدافم تمرکز می‌کنم. دو دیدار دوستانه در ماه مارس مقابل مالاوی و آرژانتین داریم. پس از آن باید روی آماده‌سازی مراکش برای حضور در جام ملت‌های آفریقا متمرکز شویم».

مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ از تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) به میزبانی مصر آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه مهدی تاج روز گذشته در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت برای فیفادی دوم (خرداد ماه ۹۸) سرمربی حتماً انتخاب خواهد شد، باید دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، آیا اروی رنار سرمربی تیم ملی خواهد شد یا گزینه‌ای دیگر مدنظر فدراسیون فوتبال ایران است!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.