یزد- سرهنگ " علیرضا صالحی" از برخورد قاطع پلیس در چهارچوب قانون با اخلال‌گران نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

برخورد قاطع پلیس با اخلال گران نظم و امنیت درچهارشنبه آخر سال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ " علیرضا صالحی" فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از برخورد قاطع با  اخلال گران نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت : پلیس در اجرای آیین‌ها و جشن‌های آخر سال با شادمانی در کنار مردم خواهد بود و ماموران انتظامی با آمادگی کامل و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود تلاش خواهند کرد بستر و فضای امنی را برای اجرای مراسمات در ایام پایان سال فراهم کنند.

وی هم‌افزایی و ایجاد فضای تعاملی تمامی دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم را امری بسیار ضروری و مهم دانست و اظهار داشت: دلسوزی در ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف و انعکاس این اقدامات در سطح جامعه موجب نشاط و امید در بین مردم خواهد شد.

صالحی با اشاره به اینکه امروزه برخی از آیین‌های نامتعارف جایگزین مراسم‌ها و آیین‌های سنتی مردم شده‌اند تصریح کرد: تلاش برای آگاه‌سازی مردم از طریق رسانه‌ها و ظرفیت سایر دستگاه‌ها از جمله عواملی است که سبب خواهد شد مشارکت مردمی جلب و از این طریق کاهش جرائم و حوادث ناگوار را شاهد باشیم.

ای مسئول توزیع بروشورهای آموزشی و هشدار دهنده، برگزاری کارگاه و کلاس آموزشی در مدارس و ادارات را از جمله اقدامات فرهنگی، اجتماعی و انتظامی این شهرستان عنوان کرد و گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست اما با افرادی که بخواهند امنیت و شادی مردم را مختل کنند برخورد جدی و در چهارچوب قانون خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان با تاکید بر استمرار طرح برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه خاطرنشان ساخت: پلیس نظارت و کنترل خود را بر واحدهای صنفی که ممکن است با فروش مواد محترقه سلامتی و امنیت مردم را به خطر اندازند افزایش داده و در صورت مشاهده با این واحدها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.