رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد از آمادگی ۱۵۰ مسجد این شهر برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

آمادگی ۱۵۰ مسجد مشهد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی کریم پور اظهار کرد: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کشور به برکت انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های گذشته با شکوه خاصی به انجام رسیده و اقشار مختلف مردم خصوصاً جوانان از این مراسم استقبال ویژه ای داشته‌اند.

وی افزود: در همین راستا امسال نیز برای ساماندهی موضوعات مرتبط با این فریضه دینی ستاد اعتکاف در قالب ستاد ساماندهی شئون مناسبت‌های دینی و با تقویت تشکل‌های مردمی فعال در عرصه اعتکاف تشکیل شد و اقدامات لازم به انجام رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد بیان کرد: برگزاری حلقه‌های معرفتی با حضور مبلغان و مبلغات، مشاوران اجتماعی و فرهنگی، طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» و مراسم دعا و مناجات از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای ایام مکان‌های برگزاری اعتکاف است.

کریم پور تصریح کرد: تاکنون ۱۵۰ مسجد محوری مشهد برای ثبت نام علاقه مندان به حضور در سنت حسنه اعتکاف آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم معنوی به این مساجد مراجعه کنند.

شایان ذکر است مراسم معنوی اعتکاف امسال همزمان با ایام سال جدید و در روزهای ۲۹ اسفند سال ۹۷ تا ۲ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.