خراسان شمالی-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه ولادت باسعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و رستاخیز طبیعت به پاس یک سال همراهی و همدلی مردم باب لرضا-گنجینه معرفتها قدردانی کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیانه‌ای صادر کرد

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه ولادت باسعادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و رستاخیز طبیعت به پاس یک سال همراهی و همدلی مردم باب لرضا-گنجینه معرفتها قدردانی کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه ای در آخرین روز های سال ۹۷ به پاس همراهی و حضور مومنانه و عاشقانه مردم غیور و همیشه درصحنه خراسان شمالی قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درودی از اعماق دل بر  این ملّت؛ بر نسلی که آغاز کرد و  ادامه داد و بر نسلی که اینک وارد فرایند بزرگ و جهانیِ چهل سال دوّم می شود.

امام خامنه ای مدظله العالی

باسلام و درود به پیشگاه باعظمت مولی الموحدین، امیرالمومنین، علی بن ابی طالب و سلاله پاکش حضرت جوادالائمه علیهما السلام و درود خالصانه به مردمی که چهاردهه، ولایتمداری، بصیرت و لحظه شناسی را سینه به سینه به نسلها منتقل کرده و در بزنگاههای تاریخ پرتلالو این انقلاب الهی هیچگاه صحنه را خالی نگذاشتند و آمدند و ماندند تا عزت، شرافت و آزادگی بماند.

در سالی که باتمام فرازو فرودهایش و با تمام تلخ و شیرینی هایش در گذر است؛ تنها این حضور همیشگی و آگاهانه مردم بود که  ضعف ها، کاستی ها و ناکارآمدی ها را پوشاند و روزنه امید را در قلب دوست داران انقلاب و نظام تاباند.؛ حضوری عارفانه در عید بندگی و طاعت؛ حضوری عاشقانه در میعادگاه ظلم ستیزی و مظلوم نوازی؛ قدس شریف، حضوری باصلابت در وعده گاه بصیرت و میثاق امت باولایت؛
یو م ا... نه دی و خلق شکوه و عظمت بی نظیر، مثال زدنی و ماندگار در وعده گاه چهلمین بهار آزادی.

همه و همه نشان از ولایتمداری امتی را دارد که با امامشان عهدی جاودانه بسته اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه دهه پنجم و در دومین گامی که انقلاب اسلامی پا به عرصه خودسازی، جامعه­پردازی و تمدّن­سازی می­نهد؛ و در رستاخیز طبیعت از ذات اقدس احدیت سلامت و طول عمر همراه با عزت برای ولی امر مسلمین جهان این خلف صالح روح خدا (ره) و نایب برحق امام  زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی خواستار بوده و به پاس حضور آگاهانه و بابصیرت مردم مومن باب الرضا-گنجینه معرفتها در تمامی صحنه ها و مناسبتها بویژه راهپیمایی یوم ا... ۲۲بهمن که به رغم تمام توطئه ها و خباثت ها زیباترین جلوه ها را خلق کردند و به پاس همه همدلی ها صمیمانه قدردانی کرده و خاشعانه سلامتی، بهروزی و سعادت همه شما مردم شهید پرور را در سال جدید از درگاها احدیت مسئلت دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تبریک اعیاد خجسته رجبیه؛ از مدیران و مسولان می خواهد تا به پاس وجود مردمی مومن، متعهد، لحظه شناس و همیشه درصحنه؛ در رفع معضلات به ویژه مشکلات عدیده اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نورزند و در رفع کاستی ها و کاهش آلام اقشار مختلف جامعه به جد همت بورزند.

والسلام علیکم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

اسفندماه۹۷

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.