نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک مدعی شد ایران از رقبای انتخاباتی او در انتخابات پیش رو در فلسطین اشغالی حمایت می‌کند.

ادعای نتانیاهو: ایران از رقبای انتخاباتی من حمایت می‌کند!

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عجیب مدعی شد ایران آشکارا از رقبای انتخاباتی او حمایت می‌کند.

بنا به گزارش وب‌سایت هاآرتص، نتانیاهو با انتشار پیامی ویدئویی با اشاره به جنجال اخیر هک‌شدن «بنی گانتس»  رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و رقیب انتخاباتی خود، مدعی شد ایران در انتخابات پیش‌رو در فلسطین اشغالی از رقبای او «بنی گانتس» و «یائیر لاپید» دفاع می‌کند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هفته گذشته مدعی شد مأموران سرویس امنیت داخلی ( شاباک)  به بنی گنتس اطلاع دادند که ایران گوشی وی را هک کردند و اطلاعات حساسی از آن به دست آورده است.

نتانیاهو در ادامه این پیام تصویری افزود: «دروغ‌های یائر لاپید هیچ اثری ندارد. شاباک و خبرنگاران ارشد تأیید کردند که نخست‌وزیر اطلاعی از هک شدن گوشی نداشته است. این تلاشی از جانب گانتس و لاپید است تا این واقعیت را مخدوش کنند که ایران آشکارا از آن‌ها حمایت می‌کند. این دو از حامیان توافق هسته‌ای با ایران بودند، اما نتانیاهو علیه برجام مبارزه کرد».

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.