مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت عملیات قهرمانانه روز گذشته «سلفیت» را تحسین کردند.

شادی مردم غزه و اظهارات تحسین‌برانگیز مسئولان مقاومت در پی عملیات "سلفیت"

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به دنبال عملیات قهرمانانه «سلفیت» مردم غزه و گروه‌های مقاومت به جشن و شادمانی پرداختند. 

صلاح البردویل از فرماندهان جنبش حماس در تجمع شادی مردم غزه به مناسبت عملیات سلفیت، گفت: در دوره‌ای که برخی کشورها در حال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، مقاومت، عقب‌نشینی نخواهد کرد.

در همین حال خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: حمله با سلاح سرد به اسرائیلی ها، توازن را به عرصه ملی فلسطین بازگرداند و به کسانی که در حال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند، هشدار داد در جای خود بمانید و جلو نیایید.

خالد البطش از مسئولان جنبش جهاد اسلامی افزود: «سلاح مجاهدان، خطوط کلی درگیری را ترسیم خواهد کرد و مقاومت به اسرائیل اشغالگر «نه» می‌گوید. راهپیمایی‌های مردمی غزه هم به اسرائیل اشغالگر «نه» می‌گوید. مقاومت از مردم می‌خواهد تا از قدس، کلیسای مهد و مسجد الاقصی حمایت کنند.»

صلاح البردویل در سخنانی تصریح کرد: «عادی سازی روابط که با هدف کشتن ما انجام می‌شود و پیش می‌رود، متوقف خواهد شد. حلقه خیانت که تلاش می‌کند غزه را تحت فشار قرار دهد، شکست خواهد خورد.»

روز گذشته یک جوان فلسطینی با چاقو به یک سرباز صهیونیست در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین آرئیل در کرانه باختری حمله و با به دست آوردن سلاح وی به دیگر صهیونیست‌ها شلیک کرد. در این عملیات شهادت طلبانه که جوان فلسطینی موفق به فرار شد، ۲ سرباز صهیونیست کشته و ۴ نفر به شدت زخمی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.